20 March 2012

Happy 36th and Happy 24th. Apa ni, apa ni ?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Wargh~ Dah 20 Mac der. Aku dop perasan cepatnya masa berlalu. Rasanya macam baru semalam 1 Mac - aku dapat duit elaun MARA yang sekali withdraw habis semua. Esok lusa masuk yang bulan Mac ni punya pulak. Waduh waduh.


Sampai kan, aku lupa hari ni birthday dua orang yang aku sayam. Cece. Muntah sekarang !


Happy 36th Birthday, Chester Bennington !


Yay. Dah tua sayam aku ni. Okay, dia skandal nombor 1. Tak ada siapa dapat lawan lah. Baik mana korang sebagai skandal aku, kedudukan dia tak pernah tergugat k ! Hihi. Aku malas nak doakan dia. Buat apa doakan kesejahteraan dia ye nok ? Pasti di seksa di penjara api jahanam. Muahaha. Mampus aku kena tembak lepas ni.


***************************************************************************


Identiti bertukar sat. Dari Shag Yahaya ke Cikgu Shag Yahaya.


Seperti tahun lepas pada hari yang sama, serupa dengan ENTRI INI. Cikgu nak suruh anak anak sekalian p jenguk BLOGGER NI. Cikgu nak korang drop komen ke hape ke, doakan dia semangat nak datang kelas blogger tiap hari. Cikgu dah rotan, dah piat telinga sampai tangan Cikgu sendiri naik muscle dah. Penat dah. Tapi, dia susah sangat nak mari kelas blogger macam dulu dulu.


Tapi, sebabkan hari ni hari jadi dia ke 24, Cikgu nak kasi hadiah walaupun kelas blogger dia tak pernah mari dah lama. Untung lah dapat Cikgu baik hati nip. Ni haa hadiah nya. Tak tau lah bila BLOGGER NI nak mai tuntut hadiah dia~





Cikgu dapat gambar tu dari hasil tangan BLOGGER NI jugak. Tapi, dalam kelas LENSAKAMERA. Cuba try masuk kelas tu. Ada banyak hasil tangan beliau. Salah satu nya Cikgu dah cilok. Tapi tapi, Cikgu dah pulangkan balik ni. Lol lol :D


Akhir sekali, untuk mereka yang lahir pada 20 Mac. Aku ucapkan :



SELAMAT HARI TUA !!


4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

misyamissyou said... BALAS

oit! curik chester sy? adoiiyaii cemane leh kena dua ni..jap lg nak gi clash ngan chester huh!

haha!

dah pujuk dah dia tu..xmo gak update..degil sngt..kbai ><

najihah sahami said... BALAS

Haha.dh paham pn ngn wall post kt fb tu.hehe.hepi bday wt achie!

Woofer Storm said... BALAS

hahaha nak update boleh je sayam.. cuma takut banyak sangat update merapu sampai buat orang tak senang duduk diam..ehhee


thank^^

Myra Jay said... BALAS

Fuyoo, siap ingat besday artis kesayangan lagi tu :)

Nisa Greennnpanda said... BALAS

perghh.... die hard fan Chester rupenye Shag nie..
wah, dh slalu wat entry b'day utk achie eh? kembang idung die, ngehehehe.. XD

slamat ari tua, achie~!!!! ^_^

Unknown said... BALAS

HEHE jadi cikgu pulak dia

Woofer Storm said... BALAS

ni nak angin ni,bila nak update ar??gua panas hati ngan lu..cakap tak serupa bikin..ada bran nak update ke der??gua dah mari dgn smngt update yang baru^^

Azhafizah MN said... BALAS

Happy birthday untuk mereka.

tiefazatie said... BALAS

haha..xleh blah..haha..happy besday chester!hehe

CikUna said... BALAS

hehe.. Happy Birthday juge to Beliau.. Semoga membesar dgn sihat dgn jayanye.. hehe

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot