03 March 2011

TDBC - Day Nine.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, sayam ku semua!

Woah. Terlampau lama rasanya aku biar cabaran belog itu tidak bersahut. Hehe. Oleh kerana aku tiada idea nak menulis arini walaupun hampir 6 jam aku pikirkan apa apa idea. Nampaknya tiada idea. Keke :P

Jadi, mari pilih cabaran untuk hari ke-sembilan neh. Aku pilih :
Your Celebrity Crush





Aku rasa aku pernah buat satu entri berkenaan ini. Tapi, bukan pasal cabaran lah. Rasanya pasal aku sertai satu segmen bloggers tu. Jap aku nak geledah setor entri aku. Sat naa~

Haa. Dah jumpa! Di ENTRI INI aku ada tulis siapa artis kegemaran sepanjang zaman aku! Siapa lagi kalau bukan mamat-bangsa-asing dan vokalis-suka-jerit-tanpa-hilang-suara dari band Linkin Park, Chester Charles Bennington. Keke.

Yang dok ikut aku dari dulu tentu dah bosan gila babas lah dengar aku dok cerita pasal mamat bangsa asing neh. Nak buat macam mana. Aku buat entri pasal dia atas tuntutan kerja. Kan aku kerja sebagai blogger neh. Jadi, kena lah laksanakan tugas dengan cemerlang gitu.

Tak nak cerita banyak weh!

Kenapa mesti dia? Aha. Soalan paling aku suka nak jawab. Dan selalunya orang akan jawab balik jawapan aku. Kononnya orang lain pun macam tu jugak. Oh tidak. Chazzy sangat chun di mata aku berbanding mamat lain. hehe.


Satu.
Aku jatuh hati kat dia gila gila bila aku tengok video musik lagu Linkin Park berjudul In The End. Pergh~ Ada satu part tu, Chazzy tengah senyum. Miaow~ Terus hati aku jatuh tergolek dok ala ala Shah Rukh Khan guling guling kat bukit. Menggoda nya senyuman Chazzy sayam. Mata dia comel. Cuba lah tenung. Pasti jatuh tangga!

Dua.
Sebab suara dia. Nak jerit, nak pop etnik, nak balada, nak RnB. Kasi jelah dia nyanyi weh. Tangkap nganga lah aku dengar dia nyanyi. Hihi. Tapi, aku suka suara dia dalam lagu Pushing Me Away Remix. Menggoda habis. Tak habis habis menggoda kan kerja dia? Sebab tu aku tergoda. Haha ;D

Tiga.
Sebab dia reti main gitar. Miaow~ Aku memang suka mamat yang reti main gitar neh. Bagi aku, mamat yang main gitar ni sangat lah romantiknya. Begitulah, bagi aku. Jadi, sesiapa yang nak jadi suami aku yang kekal abadi, sila reti main gitar. Boleh?


Empat.
Sebab dia adalah seorang bapa yang penyayang. Miaow lagi~ Gambar kat atas menunjukkan beliau tengah bawakkan beg anak dia. Walaupun ada penjaga badan aka bodyguard yang dok ikut je dia memanjang, tapi beg tetap di bawak nya. Sangat manis!

Lima.
Korang boleh baca kat ENTRI NI. Aku malas nak senaraikan banyak banyak. Nanti orang cakap aku TAKSUB sangat dengan Chazzy sayam.



Siap! hehe. Kalau korang nak tengok entri aku yang lain berkaitan cabaran belog neh, boleh lah kelik :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

Kak Amy said... BALAS

alamak amy kureng sikit la dengan dia nie..

p/s: jemput join contest sinar raudah

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amy Syaquena : Haha. Dah agak. Semua orang cakap macam tu kat Shag :P

Cik SCC said... BALAS

wah,,peminat fanatik Chazzy seyh !
hahaha

SCC minat jugak lagu2 dia..tapi xde la fanatik sgt..hehe

Unknown said... BALAS

xkenal pun siapa dia ni..huhu

Aretikz said... BALAS

weehuu ~ jiwa wa pun punk rock yo.. ahakz..

Eyka said... BALAS

ceh! eyka pon mint dy kot..hee:)

anywy..shaq..blnje la eyka doodies skli...mau! hehe:) *buat2 muke comeyy~ hehe*

Woofer Storm said... BALAS

rasa nak sepak2 ja lp ni,suka suki je ngorat sayam org..urmmmmm

*tdo sorg2

Miss Yaty said... BALAS

shag! yaty suke template dan header baru shag ni....so sweet dan kemas ;)

fasheeha said... BALAS

Mamat ni stylo jugak kan :) Shag mmg minat dier ekk..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : HARUS! ;D

Alhamdulillah tak fanatik. Hahaha :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Edy Zaidi : Kejam gila punya statement =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Haha. Shag mmg rock! Sebab tu jadi perempuan yg macho :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Eyka: Uff~ Eyka, sila minat orang lain eh. Ni Shag punya sorang :P

Wow! Tunggu Shag jadi toke minyak. Hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alololo. Jangan sepak LP. Kena sepak Shag lah sebab Shag yg ngorat dia. Kakakaka :P

*sampai ati ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Wargh~ TERIMA KASIH sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@F.a.S.h.E.e.H.a : Stylo gilak! Kekeke :P Yeap. Dia cinta hati jantung Shag. Cehh!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot