08 December 2010

Cabaran Belog 30 hari.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)







Salam petang sekali lagi, pembaca!

Entri ini aku akan senaraikan 30 cabaran yang aku perlu langsaikan lengkapkan dalam masa 30 hari sahaja. Ayuh sama sama kita lihat.


Dengan ini, sacara rasminya cabaran 30 hari bermula!


bising : kompem ada skip skip nanti. haha



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

juju juya said... BALAS

yeah..cm bes...xsaba nk usha entry nnty..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@juju juya : Juya pun buat lah. Bosan bosan duduk rumah tu :P

amira said... BALAS

ohh... takk nampak pulak apa cabarannya..

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@amira : Tak nampak? Biar betul. Haha :D

misz FaTiN said... BALAS

gudluck..
fatin nk buat,, tp xb'kesempatan lg..hehe

juju juya said... BALAS

de mse t buat..cm menarik..

Miss Yaty said... BALAS

gudluck shag!
macam best je. nak join gak la kalau ada masa.hihi

Shag said... BALAS

@misz FaTiN : Ayuh buat :P

Shag said... BALAS

@juju juya : Yehaa~ Okie Dokie. Tak paksa pun :P

Shag said... BALAS

@Miss Yaty : Thanks, Yaty! Hehe. Lagi ramai join lagi best. Kiki.

luvYOU said... BALAS

shag sayang

nak buat jgak leh tak? hee..
alang2 xde ape nak wat.. leh x? :Dhee

Shag said... BALAS

@luvYOU : Okie dokie darling! Hehe.

Buat lah. Dah ramai yg buat kot.

Kamil ace said... BALAS

mcm menarik ni

Shag said... BALAS

@Kamil ace : Memang menarik! Jom lah join sama ;)

gadisSETAN said... BALAS

ahahahahhahahahhahahha

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gadisSETAN : Hahahahahahaha. Gelak macam setan gak! :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot