16 December 2010

TDBC - Day Two ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam pembaca!

Lepas bercuti hampir seminggu dua hari untuk belog cabaran, aku ingin teruskan perjuangan. Kalau lupa apa cabaran untuk hari pertama, jom ke sini : TDBC - Day One.

Okay. Hari ini, hari kedua cabaran. Jom tengok apa yang aku kena buat.
A Photo of Something You Ate Today.
Aku dah sediakan gambar untuk itu. Kalau korang nak tahu kenapa aku lama sangat nak kemas belog cabaran ni, sebabnya adalah cabaran itu sendiri. Dia suruh kasi gambar makanan yang aku makan. Haruslah tak ada. Aku ni kalau bab makan memang cepat. Tak sempat nya nak tangkap gambar ke apa. Haha. Okay. Berhenti berleter. Jom tengok makanan yang aku makan hari ini.

UPDATE 23 April 2012


Apa tu? Itu lah pizza buatan sendiri. Err, ternyata bukan aku. Aku masak pizza, toppings dia je buat sendiri. Roti dia beli siap kat Cold Storage. Kiki.

Pizza ni resepi dan di masak oleh jiran aku yang juga pernah merangkap Cikgu Penolong Kanan aku dan juga kawan Mama serta mak kawan Boboy. Dia punya toppings semua kat tengah. Kira macam pizza berinti lah. Sedap cuma kurang umph~ Sebab, cheese kurang. Aku ni buat pizza memang pakai cheese yang banyak.

Tengok badan lah, bro! Sebab tu, naik Broga semput sakan!

Dah tamat cabaran hari kedua. Hehe. Kita tengok sama ada esok aku berjaya teruskan dengan hari ketiga. Kiki.





bising : Marly Ahmad baru tanya aku dekat FS sama ada aku nak naik Broga lagi ke tak. jawapannya?



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

17 comments:

ardinihumaira said... BALAS

kasi dni sikit :D

tiefazatie said... BALAS

aiyal!!nak pizza shag!tp topping apa tue?hihi

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Lambat! Dah habis. LOL~ Kecik je dapat pun. Utk Shag pun tak cukup :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@tiefazatie : Toppings, err, Shag perasana da sosej je. Yg lain tak tahu apa :P

shekechik said... BALAS

woww...bestnyaa

SyatOza said... BALAS

nak sikit!! share2 ek :D

CIK TOM said... BALAS

cik tomnak jugak..share la resepi toppping..nak belajar..hihi

afzan said... BALAS

remote tu sebagai desert ke? haha..

pinky pixie said... BALAS

pehh, da la x sarap la pagi2.. terliur je tgk. grrrr~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] : Hiks. Best! Lagi lagi orang lain yang buatkan dan bagi free :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@SyatOza : Tak boleh! Bluerk :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik Tom : Alamak Cik Tom. Tu kena tanya jiran Shag :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@afzan: Remote tu is appetizer ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@pinky pixie : Jom beli nak? :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Shazmiey Abdurahman : Yeap! Itu pun lambat nak update :P

Unknown said... BALAS

nyum2..nak

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alinac lover : Dah habis. Kiki :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot