18 December 2010

TDBC - Day Four ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)







Salam malam, pembaca!

Hari ini, aku nak teruskan dengan cabaran belog. Kalau sesiapa perasan, aku termain tipu di sini. Apa dia, biar sahaja aku dan orang yang tahu sahaja yang tahu. Ayat aku pening semacam!

Untuk hari ke empat ini, iklan kejap. Wahh~ Dah hari ke empat lah. Caya lah. Adoi. Ni sebab aku kekeringan idea nak buat entri apa. Haha. Padahal ada je hutang aku tak selesai lagi ni. Hmph~ Iklan habis. Meh kita tengok, apa cabaran untuk hari ke empat :
A Photo of Yourself Two Years Ago~
Mak aih. Gambar aku dua tahu lalu? Payah ni nak cari sebab hard disk aku pernah di format tanpa kebenaran oleh Abah. Jadi, semua gambar telah hilang! Aiyayai~ Tunggu kejap, aku nak p tanya Pak Cik Google kalau kalau dia ada simpan gambar aku.

Lepas 30 saat.

Pak Cik Google tak ada simpan. Sobs. Tapi tak apa. Aku ada gambar yang boleh di katakan dua tahun lalu punya gambar. Kalau bukan, anggap jela ya. Okay! Jom tengok gambar comel aku dua tahun yang lalu :

MAAF, aku terpaksa buang gambar atas sebab prinsip peribadi ;)

Itu memang aku. Dua tahun yang lalu lah. Sekarang rupa lain dah. Kiki.

Amacam? Chun kan? Okay. Sekarang lagi Chun! Tapi, dah double up kot. Setahun duduk rumah, apa boleh jadi kalau malas nak senaman. Tahu makan, belog, makan, belog, tidur. Macam mana? Macam nilah.

Dah tengok aku dulu kan? Jadi, aku nak undur diri sekarang. Nak sambung ubah suai belog ni. Tadi, kalau perasan, blockquote aku dah berwarna. Hehe. Nantikan ubah suai seterusnya! Chow~

Jangan lupa bagi pengikut aku, ada anugerah khas kasih sayang untuk korang. Kelik : Anugerah Terima Kasih buat Pengikut !

Untuk lihat senarai penuh Cabaran Belog 30 Hari ini, ayuh kelik : Cabaran Belog 30 Hari.





bising : dah makan malam ke korang? aku belum.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Anonymous said... BALAS

Shag, thank for de award ya. :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Rara Nasiha : Youre Welcome, dear! :D

Wan Gerrard said... BALAS

lain sikit sekarang..huhu thanks

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

Sekarang makin gebuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ngap ngap! Sama mcm akak.. EKEKE

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Wan Gerrard : Lain sikit ye? Banyak lah! Lagi lagi berat =.="

Err, Welcome. But, for what?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Amboi. K Noi ngap ngap Moy, tak sempat Moy nak ngap ngapppp~ K Noi balik. Tak adil! LOL~

wife mr.s abd aziz said... BALAS

thanks yerkk

♥ Izzah Marzuki said... BALAS

comel la moy! seronok naik lif ye.. hehehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@jie : Youre Welcome ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♥ Izzah Marzuki : Seronok sebab kurus. Tunggu sebulan tau nak pakai baju tu! LOL~

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot