29 January 2011

BB Torch Percuma. Aku pun nak !!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Salam petang Sabtu, pembaca!

Pertama sekali, aku nak mohon maaf sebab semalam seharian aku tak online belog. Oh tidak. Betapa aku rindunya pada belog comot neh. Haih.

Mama lah, ajak pergi rumah cousin aku kat Taman Equine. Satu hari suntuk duduk sana. Dari tengah hari sampai malam. Bapak bosan! Lepas tu balik Putrajaya. Lepas tu, Abah balik dari Batu Gajah. Lepas tu, teman Abah pergi makan malam. Lepas tu, pergi rumah kawan Mama mintak cop sahkan segala sijil. Lepas tu, balik rumah. Lepas tu . . .

Berapa kali mahu lepas tu daaa~

Lepas tu, hari ini baru online. Haha. Okay, terakhir punya lepas tu. Janji tak ulang dah. Hihi.


Oh oh, tadi aku jalan jalan kat belog Kak Ellen. Baca sana, cakap Celcom sayam nak kasi BB Torch secara percuma. Tapi, tentulah ada syarat dan peraturannya nak jadi percuma tu. Jom baca lebih kat belog Kak Ellen, SINI KELIK





Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

30 comments:

efa said... BALAS

cntik bb torch tu comel+cntik la waah...nk gak huhu

Syat0za Zai said... BALAS

bile nk mai batu gajah? :D

Muhammad said... BALAS

wahhh..menarik....
gempak hadiah dia.

Eyka said... BALAS

nak hadiah jugk!! heheXD

nazirulhazwan~ said... BALAS

BB xbest, idop iphone!!haha

Unknown said... BALAS

teringin nak pakai BB..huhu

Anonymous said... BALAS

menarik2..yang celcom token tu ker??

p/S: nk dpt tiket free dr nuffnang cuma join contest nuffnang jer....hehe

CIK TOM said... BALAS

kalau camtu cik tom pun nak..nak pi singgah blog ellen la...thanks bgth :)

AnakPakZohar said... BALAS

nak jugakkkkkkkkkk

Woofer Storm said... BALAS

tak nak la,nak kena sign up lagi tu..nak mnta blnja mkan kat sni pun dah ckup..heeehehe
putrajay tu dkt je pun..hehee

najihah sahami said... BALAS

waaa..bb....cumil..tp macam xpandai je nak guna yang canggih manggih ni. hehe..

mish teringin nak pakai SAMSUNG GALAXY s.,

Unknown said... BALAS

wahh.. dasyat giler dpt BB Torch..

Biela Sapine said... BALAS

Lepas tu three. Haha
Nakk nak jugakk

Hizami Li said... BALAS

wah.
wah.
wah.
kalau dah dapat, bagi zami boleh?
XP

Ateynmohd said... BALAS

wahhh..sakannye dye jalan..syok !

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@efa : P lah ngorat Celcom ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Tak tau lagi lah Zai. Nak masuk study dah neh ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Celcom kan kaya. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Eyka: Amik kat Celcom :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nazirulhazwan~ : Haha. Amboi! IPhone mmg best. Tengok harga lah Bro ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Sama lah! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Tak tahu lah bro. Kiki :P

p/s : Shag dah join. Masih tak ada rezeki nampaknya :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Kehkeh. Sama sama Cik Tom sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@yad'z: Rebut cepat dari Celcom! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Ceit! Tak sudah2 ajak Shag dating. Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Samsung galaxy lagi cool! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Heidi Shafiq : Haa, p rebut dari Celcom lah. Mana tahu ada rezeki. Kan? ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Biela Sapine : Tet. Salah! haha :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Boleh saja. Tapi pulangan kat Shag harus ada :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Hehe. Sangat siok! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot