19 January 2011

Kontes : Berapa Jumlah Kambing.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca! Moga aku bertuah lagi untuk kontes yang ini. Amin.

Aku dapat tahu pasal kontes ni dari belog Cik Dieya. Kontes ini adalah anjuran En Kassim Ahmad. Kalau korang hebat dalam subjek kira kira sambil di kacau cat tumpah, boleh lah ke belog beliau untuk sama sama semak dalam kontes ini. hehe.

Sebelum tu, aku rasa mereka ni hebat jugak. Jadi, aku nak cabar dorang kira ada berapa ekor kambing. Kiki. Mereka ialah : [Farzana Farzanto] [Fatin] [Zanna]

Aku nak teka ada 15 ekor kambing. Lagi satu tekaan aku, ada 17 ekor kambing! Teehee ;)

Tarikh tutup adalah pada 27 Februari 2011. Semoga bertuah semuanya!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

15 comments:

farzana ariffin said... BALAS

hahaha.
macam syok.
memandangkan tarikh ttup dye lambat lg.
nnt baru i join. hehe.
thx tag!! ;DD

Rara Farah said... BALAS

ade gak contest nie..hehehe...alamak nk bilang kambing boley tertido nie

CIK TOM said... BALAS

hehehhe....comey je contest teka bilangan kambing...good luck tau shag!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@farzana ariffin : Okeng! Jangan lupa dah lah, macam Shag aritu :P

Sama sama Farzana ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Rara Farah : Haha. Kompem tak tidur sebab susah! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Tulah pasal. Shag sampai teruja gila nak join. Orang tak tag pun :P

Terima Kasih Cik Tom sayam!

Woofer Storm said... BALAS

gud luck tau,heheee hrp2 shag menang...leh blnja sy kat jusco puchong tau.hehe naka masakan thai,menu 52 daging..hehee my fvrte tu

Hizami Li said... BALAS

wah.
di mana dia anak kambing saya.
anak kambing saya tu haaaa dia!!!

:P

Miss Yaty said... BALAS

hihi...gudlcuk sayam :)

Anonymous said... BALAS

gudluck 4 ur contest:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Ceit. Ajak dating kat IOI Puchong. tak romantik, bro! Jom turun taman rama rama lah :P

THANKS, Achie!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Mana mana? Den tak nampok pom! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Kassim Ahmad : Okeng, bro! Sama sama dan terima kasih juga!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih darling! :d

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@RuSh D : Terima Kasih, Rush D! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot