18 June 2011

Wordless Wednesday : Sesi mempromosikan aktiviti mingguan terbaru ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Assalamualaikum, sayam ku semua!

Hari ini, tengah malam ni, aku nak promot satu aktiviti yang menjadi satu trend baru di kalangan bloggers iaitu Wordless Wednesday. Err, mungkin ramai yang dah tahu. Dan, mungkin ada juga yang masih tak tahu kan. Jadi, teruskan membaca!


Apakah itu Wordless Wednesday atau nama manjanya WW?

WW ni satu trend utk semua bloggers di alam siber. Di mana setiap Rabu bloggers pos entri yang bergambar tanpa apa apa caption atau penerangan atau cerita dan sebagainya. Gambar mempunyai seribu maksud tak gitu. Jadi, biar gambar yang menceritakan segala galanya. Contoh aku kasi kat bawah ni :


Tafsiran anda? Mungkin berbeza antara korang lah. Ikut daya pemikiran masing masing. Jadi, itu lah yang di maksudkan dengan WW. Jangan buang masa lagi. Rabu hadapan jangan lupa pos entri bergambar lalu di ping kan ke FB WW. Tak pun di laman rasmi WW.

Untuk keterangan lanjut mengenai WW ni, korang boleh lah ke link kat bawah ni nanti. Ya, kejap lagi aku bagi. Baca dulu. Hehe. Aku malas nak type panjang panjang. Better pergi sana dan pahamkan sepaham pahamnya. Boleh? Senang je. Kalau malas baca rujuk jela orang orang yang ikuti aktiviti mingguan ni ;)

Terima Kasih! ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

emieysandra said... BALAS

yeah! bagus shag..emiey pun join xtvt ni, pe slhnye memeriahkan dunia blog kn ;)

Yatie Musa said... BALAS

tibe2 konpius. hari ni hari ape ek.. hihi.. yt baru join mngu ni.. saje gegatall. haha

Mohd Hazwan said... BALAS

patutlah ramai jerk orang buat wordless wednesday tu....lepas ni boleh try join jugak lah

gigiAriEma said... BALAS

aiyooo.. gigi baru tau.! hahahahaha
sgt2 malu~~ :P
patot la ramai wat entry tajuk tu kan.. hihi

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Kan! At least kasi otak rehat dari pikir apa nak tulis dalam belog. Kan sayam :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pinky Pixie : Err. Khamis? Ke Selasa? Haha :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Join jelah! Best wohh ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gigiAriEma : Tok sah malu lah Gigi sayam~ Shag pun baru je tau :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot