26 December 2010

Jom masuk senarai belog LM !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang, pembaca!

Dah masuk senarai belog Akak LM? Kalau belum jom lah sama sama kita masuk weh!! Senang je pun. Nak tahu apa korang kena buat kalau nak masuk, jom kelik link di bawah :

Belog Shag ini sudah pasti jatuh dalam kategori Puteri. Hehe. Dan, aku nak masuk dalam senarai belog Akak LM sebab aku nak tambah kawan. Di samping itu, aku boleh dapat trafik tambahan. Kiki. Tipulah korang, kalau korang tak hirau pasal trafik ni. Kan?

Pada pandangan aku, belog Akak LM ni dah chun habis! Header simple but nice. Background color pun tak terlalu menikam mata aku. Lembut je mata memandang. Tak lupa jugak, isi isi dalam belog. Mantap! Hehe.

Okay. Siap!





bising : err, err, tak ada apa nak bising kat sini.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot