02 December 2010

Motor hantu!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Salam petang Khamis, pembaca!

Hai, kawan kawan! Apa bikin petang ni? Aku nak kena pergi jumpa kawan Mama sat. Nak pergi mintak tolong sahkan fotokopi segala sijil aku. Bagi bloggers yang tahu, hari ini aku pergi Shah Alam. Satu sebab, hantar Baby daftar Poli. Dua, pergi UiTM nak bom tanya pasal rayuan untuk Pengambilan Disember. Nasib baik pergi sana tanya. Dia cakap, kalau rajin boleh hantar fotokopi segala sijil. Aku kan rajin, jadi aku nak hantar :P

Entri ini bukan pasal UiTM. Bukan juga pasal Poli Shah Alam. Tapi, pasal motor hantu yang dok ikut kereta kitorang dari Shah Alam sampai ke Presint 7, Putrajaya.

Dah la dok ikut kitorang dekat je. Kitorang dok kat Lane 1. Selalu, bukan ke motor duduk kat lane paling kiri? Ni, mamat tu duduk belakang kitorang kat lane paling kanan, lane paling laju. Kitorang masuk lane tengah, dia ikut. Pindah ke lane laju, dia ikut pecut. Hmph.

Sampai simpang ke Presint 7, Mama amik simpang ke WTT; West Transportation Terminal. Dia pulak terus. Lega gila! Mamat gila mana tah suka buat orang gabra punya kemain lama. Dari Shah Alam ke Putrajaya kot! Lupa nak ambil no plat kereta motor dia. Nak saman! Kahkah.



bising : lapar gila lah. jom belanja aku mekdi.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Tok Esah said... BALAS

hahahhaa, gabra lah tuuu..

tu sbnrnye tok yg ikot.. saje je!! haha

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Tok Esah : Ohh. Nak kena ni! Hambat dgn parang :P

DeCrewz said... BALAS

Takut?? lau aku, brek emergency.. (kalau keta company la)..he3. Ckp org lgr...

tiefazatie said... BALAS

die minat shag la tue..hihi

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@DeCrewz : Mama ada jugak macam brek brek. Dia pun ikut slow. Nak emergency break, tak beran lah kan. Kereta sendiri. Lepas tu takut kena bayar duit kat Mamat hantu motor tu pulak :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@tiefazatie : Mak aih. Takutnya ada peminat macam tu =.=

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot