04 December 2010

Sesiapa yang paham, tolong explain kan.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam malam Sabtu, pembaca!

Haa, tengok gambar di atas. Aku nak tanya korang, apa yang maksud di sebalik kata kata yang aku tak pahami dari Encik Anon tu. Aku hanya paham dua bahasa. Iaitu, Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Lain bahasa, aku kurang paham. Itu adalah komen yang tercatit kat entri; Award : Anugerah Blogger Cemerlang!

Jadi, pada korang yang paham, atau Encik Anon tu sendiri, apakah maksud kata kata itu?

Blur aku kejap.



bising : entri pertama untuk ini hari.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Anonymous said... BALAS

entahla blur sangat la....

jemput join contest di www.qalish.com

i folo u

eiela said... BALAS

tuh macam bukan bahasa indon ke. tak paham lah. hehe

Latest Entri :
Blogwalking Diganti Dengan Bloglarian
Blog Oh Blog!!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sumpit : Tak boleh join since I dont have FB account ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@eiela : Tu lah pasal ;(

cik mas said... BALAS

mmg berpinar2 tetibe bace anon 2 tuleh....tak phm.. =.=

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♥..cik_mas..♥ : Haigoo. Tapi, rasanya ada orang tahu :P

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

HAHAHA.. meh la akak translate..

Dia kata blog Moy betul-betul macam web site yang lain.. kiranya ikut standard lah. Tak macam blog yang lain, lebih suka tambah benda bukan-bukan supaya nampak cantik, tak tertumpu pada content blog.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Dia guna bahasa apa ni Kak Noi? Jenuh Moy pikir :P

Thanks, Kak Noi sebab sudi jadi translator. Haha :DD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot