12 December 2010

Satu benda yang pasti aku tunggu pada tahun 2011 !!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam tengah malam, pembaca!

Tengok gambar pun dah tahu kan apa yang aku tunggu sangat hadirnya tahun 2011 nanti? Aku nak tengok Transformers 3 : Dark of the Moon!

Memang lambat gila lah nak release cerita ni kat wayang. Bulan tujuh tahun depan. 1 JULAI 2011 kot. Kalau boleh, aku nak book tiket sekarang! Argh~ Kali ini, aku nak tengok 3D. Err, best tak kalau cerita macam ni tengok 3D ye? Sesiapa yang berpengalaman, tolong.


Ada lapan bulan ke tarikh keramat tu. Lapan bulan. Tak sabar gila. Pertama sekali, aku nak tahu band mana yang jadi soundtrack utama untuk cerita meletop ni. Aku harap Linkin Park lah. Amin amin amin! Hehe. Ketaksuban aku pada Linkin Park memang tak boleh di sangkal lagi. Jom layan trailer TF3 :






bising : tak boleh ke cepatkan masa sikit michael bay? haha.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot