17 January 2012

2012 Special Giveaway by Teha Dessert.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Zeo Velvet sedang menaip~



Shag pesan kat aku malam tadi supaya langsaikan hutang tertunggak. Mula mula aku rasa ringan je kaki aku nak kasi lekat bekas tapak kaki aku kat Shag tu. Bila masa pulak tah aku hutang dia. Bukan aku lah dok hutang orang ni. Tak jambu lah !



Nasib baik dia explain dengan tangkas. Rupanya pasal hutang kontes yang orang tag dia. Ceit ! Kau bernasib baik Shag oi~



Pesalah yang menembak Shag ialah Kak Ain ke-sayang-an Shag. Dan juri bagi kes ini ialah Cik Teha, seorang bisnes-woman yang bukak kedai-atas-talian. Boleh lah korang nak tempah CupCake ke HomeMade Ceklat ke, dari Cik Teha ni.



Jom rasuah tipu tipu Cik Teha reramai supaya Shag menang kes ni k ! Cuit CIK TEHA~








4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

11 comments:

manis said... BALAS

singgah cni n folo sekali..salam perkenalan =)

aliza said... BALAS

akak bab tag mengetag ni susah sikit sbb x da org mengetag dan akak malas plak nak mengetag.. mungkin bila beban kerja dah kurang sikit, akak pun nak join mana2 contest gak,.. slamat mencuba,..

Woofer Storm said... BALAS

nak ngorat zeo.lalalalaaa~

sufiyyah zulkifli said... BALAS

hai zeo! XD
[lazeclickonthelinksyndrome]

Ardini Humaira said... BALAS

hai zeo :D hehe... Goodluck pada sape2 yang join

Miss Zeo Velvet said... BALAS

@manis : Thanks sayam ;)

Miss Zeo Velvet said... BALAS

@aimaniman : Ni pun sebab Shag suruh buatkan entri. Sebenarnya Zeo pun malas bab bab nak tag orang :d

Miss Zeo Velvet said... BALAS

@Woofer Storm : Tak boleh~ LALALA :D

Miss Zeo Velvet said... BALAS

@sufiyyah zulkifli : hai Kak Piya <- Shag cakap akak ni pangkat KAKAK kan ? :D

Miss Zeo Velvet said... BALAS

@Ardini Humaira : Hai Ardini ;) Thanks.

sufiyyah zulkifli said... BALAS

err... tahun sy lahir tmbh dua drpd anda punya~~ XD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot