20 January 2012

Penyanyi Izwan Pilus meninggal dunia



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Bro NARA







Al-Fatihah.
Bismilla hirrahma nirrahim.
Alhamdulillahi rabbil 'alamin.
Arrahma nirrahim. Maliki yaumiddin.
Iyyaka na'kbudu waiyyaka nasta'in.
Ihdinassiratal mustaqim.
Siratal lazina an'amta'alaihim ghairil maghdubi 'alaihim waladdhalin.
Amin.



Dengar khabar, Izwan Pilus meninggal akibat jangkitan kuman pada darahnya. Arwah meninggal di Hospital Ampang pada 1815 petang tadi (20 Januari 2012). Takziah buat keluarga arwah.







4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

najihah sahami said... BALAS

takziah buat keluarga arwah..


dan...

tahniah buat shaq.jangan lupa emel mish eh!

kindergartenlibrary said... BALAS

Kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah ..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Dah emel pun sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nelly The Strange : Ya, jum sedekah kan untuk arwah ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot