20 January 2012

Belog rasmi milik Farah Lee, isteri Ally Iskandar~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Zeo Velvet sedang menaip~


Shag texting aku tadi, suruh cari belog Farah Lee. Aku pelik jugak, dah kenapa tetiba dia kemaruk dengan Farah Lee. Tension nak mati ke sebab Ally Iskandar dah lepas kat Farah Lee tu. Haha. Tanggapan aku meleset bila dia cakap, ada keywords detected pasal Farah Lee punya belog dekat akaun Nuffnang.


Pasai tu ka ? Hek eh~


Jadi, untuk pencari jejak belog Farah Lee, ni haa alamat belog nya. Meh aku kasi highlight terang benderang~ Kasi nampak baik punya . . .


http://farahinlee.blogspot.com/

Dapat ? Puas hati ?


Tapi kan, agak agak korang lah, belog si Farah Lee ni meletop tak macam belog si bekas tunang Apek, si Jejariruncing tu ? Yela~ Belog Farah Lee ni lebih mendalam ke arah Islam. Selalunya belog macam ni tak boom boom pow macam belog gossip. Kan kan ?


Aku tak bermaksud nak menghentam sesapa. Yang terasa tu nasib badan lah. Sapa suruh kuat mengumpat, ber-gossip semua tu. Padan muka terasa !







Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot