06 July 2011

Bila belakang sakit. Kesinambungan 'Bila sakit pinggang, apa pun tak boleh!'



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Pak Cik Google yang kasi ;)


Assalamualaikum, sayam ku semua!


Pertama sekali, mohon maaf dari aku. Lama jugak aku tak singgah belog ni. Apatah lagi belog geng geng. Maaf lah.

Pinggang aku yang sakit dalam entri ni : Bila sakit pinggang, apa pun tak boleh! makin menjadi sakitnya. Sebenarnya, bukan pinggang tapi belakang aku yang sakit. hahahaha :D

Mula mula tu, memang tabah hati tak nak amik dadah yang di iktiraf kerajaan iaitu ubat. Tapi, bila nak tidur pun rasa sengal kat belakang, memang terpaksa telan sebijik lah dadah tu. haih~ Telan sebijik sehat. Tapi, sebab aku terlampau aktif, sakit belakang tu bertambah teruk untuk hari kedua. Sampaikan telan dadah tu pun tak berhasil.

Bayangkan lah. Nak duduk pun kau rasa tak selesa. Sakit belakang tu macam merebak ke punggung. Bila berdiri, sakit tu merebak ke kaki pulak. Tu belum masa tidur. Lagi lah tak selesa. Semua jadi tak kena !

Sakit tu berlarutan sampai seminggu lebih. Ni aku tengah tahan sakit meroyan belakang aku ni.

Entah dadah apa lagi nak amik aku pun tak tahu dah.

Minggu depan dah nak periksa. Yay! Tapi, kalau sakit ni tak sembuh sembuh entah aku boleh lepas ke tak periksa tu nanti. Adoihai~


Doa kan aku cepat sembuh ye, sayam ku semua ;)





Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said... BALAS

semoga cepat sembuh!!!banyakkan berehat,.=))

cik_zetty said... BALAS

awak..awak kene rehat tau, kesian awak..dadah tu tak berkesan laa awak, tak berapa cukup kuat dadah tu untuk sembuhkan sakit belakang awak tu, sabar ye, moga sihat :)

p/s: tanda2 dah tua atau? ehemmm awak kene banyakkan rehat maknernye awk tak boleh detim dengan kite sabtu nie untuk transformers kehkeh

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@NURUL AINI NORAZMAN : Baik sayam! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik_zetty : Mak aih~ panjang gilos komen anda wahai cik Zetty :P

Sabtu kena on jugak! Rindu nak tengok hidung besar si Shia LaBeouf :P

Bulan said... BALAS

cemoge cepat cembuh ye :)
gud luck!

ecah mashuri said... BALAS

sis nk dtg bulan kot.tu yg sakit tu.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Bulan : Terima Kasih sayam. AMIN ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ecah mashuri : bukan lah sayam~ Dah lepas dah peod tu ;)

Pure Mahabbah Fillah said... BALAS

assalam..semoga cpt sembuh..

sy follow blog nie..
hrp tuan blog sudi folow yer....

Woofer Storm said... BALAS

kalau skit pnggang,sy selalu minta back kick dari kwn,insyallah terus segar bugar ni..heheee

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot