10 April 2011

IPTM Pertama : Universiti Blogger Malaysia.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, pembaca belog Shag Comot sekalian.

Maaf lah sebab pos tengah malam. Aku ni boleh jadi burung hantu jugak sebab siang siang aku tidur. Malam aku berjaga. Tapi tapi, aku tak buat benda tak senonoh tau. Tak ada nya aku layan kelab ke pub ke. Grr~ Sangat bukan aku tu.

Eh. Lari tajuk. Maaf. Puan Besar Shag Yahaya ada bagi tahu aku sesuatu baru tadi.

Korang dah tahu pasal satu Institut Pengajian Tinggi Maya yang baru di tubuhkan oleh kerajaan maya pagi tadi? Kalau tak tahu, banyak rugi woh. Puan Besar tahu dari, errr, Zati tak silap aku. Universiti pertama yang bernaung bawah IPTM ni adalah Universiti Blogger Malaysia (UBM).


Kelebihan UBM.
Yuran di tanggung beres oleh pihak pengurusan universiti.
Tidak mengira status Bumiputera ataupun tidak.
Para pelajar kacak dan cantik serta seksi.
Sistem pembelajaran yang sangat mesra alam. Suka hati nak belajar bila.
Tak perlu jalan jauh untuk ke kampus. Hanya kelik SINI.
Banyak aktiviti yang bakal di jalankan oleh pihak universiti untuk para penuntut.

Kekurangan UBM.
Tiada ramai tenaga pengajar.
Pelajar sedikit, tak meriah.
Tiada had umur, jadi orang tua pun boleh masuk selagi membawa sijil Blogger.
Kos yang di tawarkan setakat ni tak best. Kaka ;D


Puan Besar dah daftar. Korang bila lagi? Sesiapa nak mendaftar sila isi nama di muka depan di LAMAN INI.





Cahaya Yahaya (bukan nama sebenar)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

OnlyZul said... BALAS

haha..mantap la UBM nie... kena daftar ni...

maybe course dalam perbincangan kot..benda baru..mesti byk kurang..heheheh

aslann said... BALAS

best giler..ahaha!

Chegu Zubir said... BALAS

cam sytlo jew..UBM nih..hehehe

Ingin Belog anda diterjah...setiap entry dikomen????klik sini
Sape Nak Chegu Zubir Terjah?????-Segmen

Affan said... BALAS

hehe. macam2 skg, siap ada uni tu hehe

bunga said... BALAS

hahaha..mantop la shag..haha

Lizzie Yasmin said... BALAS

memacam idea depa nie.. kn.. benda tak terpikir pun depa leh buat... hehehe.. mcm best jer U nie.. hahaha

Woofer Storm said... BALAS

ingtkn betul2 ada.dah terkena pagi2 lum tdo lagi ni..ermm

Woofer Storm said... BALAS

tag sni...
http://www.wooferstorm.com/2011/04/giveaway-dari-nelly-dan-mas-untuk.html

Anonymous said... BALAS

[url=http://buycialispremiumpharmacy.com/#qecyy]buy cialis[/url] - buy cialis , http://buycialispremiumpharmacy.com/#zemkc buy cialis online

Anonymous said... BALAS

[url=http://buyviagrapremiumpharmacy.com/#djunz]viagra online[/url] - buy viagra online , http://buyviagrapremiumpharmacy.com/#bthin buy viagra

Anonymous said... BALAS

Li, prozac online - order fluoxetine http://www.prozacorder365.net/, [url=http://www.prozacorder365.net/]prozac no prescription[/url]

Anonymous said... BALAS

4, Maxalt For Sale - generic maxalt http://www.maxaltrxonline.net/, [url=http://www.maxaltrxonline.net/] Maxalt For Sale[/url]

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot