10 April 2011

Siapa nak lepak dengan Shag Yahaya sila angkat tangan macam Usop Wilcha.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, pembaca belog Shag Comot sekalian.

Haaa~ Lenguh tak rahang korang baca tajuk entri sahaja? Tu belum nak baca entri korang dah terkehel sana sini. Haha. Aku nak lawan tajuk entri Puan Besar Shag Yahaya. Kan kadang kadang beliau suka taip bagai nak rak panjangnya. Contoh macam ENTRI INI dan juga ENTRI ITU.

Aku dah berjaya kalahkan Puan Besar. Yay! Harap Puan Besar tak merajuk lah aku dapat kalahkan beliau. Haha.

Okay okay. Aku rasa kita dah makin jauh menyimpang dari tajuk entri. Aku nak sampaikan pesanan dari Puan Besar. Semalam tengah malam beliau ada telefon aku. Potong stim aku je tengah layan Facebook. Grr~

Kalau Puan Besar baca ni habis lah aku =.='

Untuk pengetahuan korang, Puan Besar akan hadiri satu majlis bertemu peminat belog dalam masa terdekat ini. Setakat ini terdapat 6 orang dah daftar nama nak pergi. Tapi, Puan Besar lupa nak kasi senarai nama tu kat aku. Tak bolehlah aku nak kongsi dengan korang.

Majlis tu akan diadakan pada hari Sabtu ini bersamaan dengan 16 April 2011. Lokasi berkumpul yang di cadangkan adalah di KLCC, Kuala Lumpur. Kononnya strategik. Kalau bosan boleh jalan je sampai Pavilion. Alang alang boleh ke Sg Wang tak pun Bukit Bintang dah. Hehe.

Jadi, apa korang tunggu lagi. Pergi lah jumpa Puan Besar weh! Kepoh jugak beliau kalau nak tahu. Keke.

Jadi, siapa yang nak pergi sila angkat tangan ala ala Usop Wilcha ye. Keke. Korang komen je ye. Sebab, komen semua Puan Besar yang baca dan balas. Aku hanya pos entri sahaja.




Cahaya Yahaya (bukan nama sebenar)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

21 comments:

najihah sahami said... BALAS

hahaha...semangat noo shag eh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... BALAS

hai shag...lama sis tak mai sini

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Harus lah ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : Shag pun dah lama tak p rumah Kak LM ;)

HAZWAN17 said... BALAS

siap ada pembantu untuk postkan entri yerk haha

nelly said... BALAS

shag sudah mahu jadi usop !
hahaha

Qaseh dalia adelia said... BALAS

dah angkat tgn macam usop dah neh hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Harus lah bro. Tengah busy neh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Tak tak. Tangan je jadi macam Usop :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Qaseh dalia adelia : Yay! Jom lah jumpa ye ;)

cik_zetty said... BALAS

zati nak jumpe shag :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik_zetty : Okeh set date! ;D

adibah said... BALAS

saya pun mau jumpa jugak, tapi xblek pulak.study week nk exam ;((

Dayaa ARS said... BALAS

aku nak nak jumpa ! *angkat tangan ala ala usop wilcha*

Cheritera Chenta said... BALAS

ala....chenta nk join tp cam xbole jek.bkn sb xangkat tgn mcm usup,tp joh nk g..hukhuk

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@adibah : Uwaaaa~ Ingat dah boleh jumpa ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Dayaa ARS : Tonggek kau! Tiap minggu aku jumpa kau kot. Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cheritera Chenta : Uhuk. Tak apa. Nanti Shag jelajah satu Malaysia nak jumpa peminat :P <-- tetiba ada peminat.

sicomot-comel said... BALAS

wuwuwuwu

tak boleh gi la sayam..
keje susah nak cuti ~,~"

Woofer Storm said... BALAS

scc nak cuti pun snggup ke mai klcc..ermm
cuma pemerhati dari jauh kerana aku orang biasa,tak layak la....apapun gud luck k...

PuPeL said... BALAS

alaaa..shag tunggu la pupel pindah putrajaya balek baru buat perjumpaan segala ni T_T kejammnyee

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot