12 April 2011

SEGi College Subang Jaya's MAD Showcase 2011.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, pembaca belog Shag Yahaya.

Hari ini, aku nak promote satu majlis yang sedang di jalankan sehingga 17 April ini yang bersamaan dengan hari Ahad ini. Majlis ni di beri nama SEGi College Subang Jaya's MAD Showcase 2011. Segala butiran lanjut ada di bawah.

Lokasi : The Annexe Gallery, Central Market
Tarikh : 12 - 17 April 2011
Hari : Selasa - Ahad
Masa : 11am - 5pm
Bayaran : PERCUMA !

Kenapa aku pos pasal ni?

Ini kerana kawan baik si Puan Besar yang handle majlis ni. Al-maklumlah, final year student's project. Marilah jayakannya weh! Jom ramai ramai pakat serbu Central Market. Tak rugi pun. Lepas korang p CM korang boleh enjoy kejap kat Petaling Street. Tak pun terus ke BB, TS, Pavi. Dekat je!

Hehehehehe ;)



Cahaya Yahaya (bukan nama sebenar)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

emieysandra said... BALAS

bulan dpan mai wt kt melaka la..bru emiey pi..huhu

Woofer Storm said... BALAS

insyaallah nak pegi jika berkesempatan..ermmm

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot