08 April 2011

Shag Yahaya telah mencari pengganti penulis rasmi belog Shag Comot ?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Seperti biasa, gambar hiasan dari Pak Cik Google
Chester Bennington sayam!

Assalamualaikum, sayam ku semua!

"Wargh~ Rindu nya aku sama sayam sayam sekalian!!"
Puan Besar Shag Yahaya


Itu adalah petikan kata-kata Puan Besar Shag Yahaya sebentar tadi kala aku punya temuramah sama beliau. Masih kenal beliau? Puan Besar Shag Yahaya adalah pemilik dan penulis rasmi belog ini, Shag Comot.


Jadi, siapa aku? Siapa gerangan yang menaip ini entri?

Aku adalah Cahaya Yahaya. Kenal aku? Tak kenal boleh lah add FB aku dengan hanya kelik butang INI. Terima Kasih kerana sudi kelik ye. Jangan sekadar kelik. Tambah juga lah aku sebagai kawan korang di FB tu. Penat aku buat baru ;D

Kenapa Puan Besar Shag Yahaya serahkan tugas pada aku?

Oleh kerana Usop Wilcha dah terlampau terkenal sekarang, Puan Besar Shag Yahaya mengalami masalah kecewa yang amat. Kerana sinaran bintang beliau sebagai artis depan televisyen makin malap. Tapi malangnya, semua cerita yang baru aku taip bohong belaka.

Hahahahahahahaha.

Puan Besar Shag Yahaya mintak sambung cuti lalu dia upah aku jadi penulis sementara untuk belog beliau. Menurut beliau, ramai yang dah bising dia tidak kemas belog ungu dia ni. Demi kasih sayang pada ke-sayaman beliau di sini, aku turutkan aja.

Jadi, sebagai penulis rasmi sementara, aku harap korang dapat biasakan diri dengan gaya penyampaian cerita aku.

Itu sahaja kot untuk cerita pembukaan aku sebagai penulis sementara belog Shag Comot ini. Salam perkenalan semua!

Sebelum tu, Puan Besar Shag Yahaya ada pesan suruh kasi gambar dia bergembira bersama kawan kawan beliau!
Jom main nyorok nyorok.
Cari Puan Besar Shag Yahaya !!





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

efa said... BALAS

erk2 betul ka org lain tulis entry ni?huhu

sicomot-comel said... BALAS

sayam !

memaen je ni kan??

CIK TOM said... BALAS

shag yg inner shawl kaler biru tue kan??comel2...hee....

shag ni sama ngan achie...suka menyakat blogger...cahaya yahaya n shag tue org sm je...huhu...

Hati Batu said... BALAS

penyakit shag semakin teruk!!! haha

Woofer Storm said... BALAS

hahaaaa budak sayam ni,mengarut lebih ye..nak babab freee tak??hahaaaaa

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@efa : Percayalah Efa ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Sayam Shag dah stop. Ni sayam Cahaya pulak ada ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Wahhh~ Cik Tom kenal Shag! Hehe ;)

Yay. Saja nak buli pembaca belog ni. Dah lama tak jenguk! Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Hati Batu : Kasi lah ubat Ell sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Nak nak sayam! Kasi lah cepat. Hekhek :P

Amirrah Zawani said... BALAS

amboi shag.. beriya je cari pengganti konon.. padahal org yg sama =p

cik_zetty said... BALAS

hampir-hampir utk percaya =.=' *oke, aku lampu* HAHA :p

Miss Yaty said... BALAS

pandai ek nak main sorok2 plak ye shag..hihi ;P

salam kenal ye cahaya yahaya :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Kaka. Mana ada sama lah sayam :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik_zetty : Alaa~ Percaya jela ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Salam kenal Cik Yaty sayam ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot