10 May 2011

Long Distance oleh Bruno Mars skandal baru Shag Yahaya ;D



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Assalamualaikum, sayam ku semua!

Hoorey. Aku dah tiada idea kot. Dekat berpuluh kali jugak aku bukak halaman baru untuk pos entri baru. Dan, berpuluh kali jugak aku pangkah. Boleh menang pilihan raya halaman pos entri baru aku ni. Banyak kali pangkah. Hahaha.

Entri ni terhasil lepas aku baring sambil dengar lagu dari salah satu aset yang di beli menggunakan duit Abah.

Kalau korang nak tahu, Bruno Mars dah jadi skandal terbaru aku. Yea yeah *gaya Bandi Amuk kejap*. Jangan cemburu ye. Tak elok untuk kesihatan kalian. keke. Okay, cut it out lah. Alamak, tertaip bahasa asing dengan banyak pulak. Hmph.

Jom usha lagu dia jap. Tak ada yang rasmi punya. Dengar cukup lah ye.



Bruno Mars - Long Distance

There's only so many songs
That I can sing to pass the time
And I'm running out of things to do
To get you off my mind
Ooohh,no

All i have is this picture in a frame
That I hold close to see your face every day

With you is where I'd rather be
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me
I wish that you were here with me
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me

It's so hard,it's so hard
Where we are,where we are
You're so far,this long distance is killing me
It's so hard,it's so hard
Where we are,where we are
You're so far,this long distance is killing me

Now the minutes feel like hours
And the hours feel like days
While I'm away
You know right now I can't be home
But I'm coming home soon,coming home soon

All i have is this picture in a frame


source : e-lyric

Motif aku pos lagu ni? Errr, tetiba aku rindukan seseorang yang rapat dengan aku. Tidak perlulah aku sebutkan nama beliau. Aku segan. Muahaha. Sejak bila tah aku pandai segan ni? Lawak lawak.

Esok ada lagu lain aku nak kongsi. Nantikan!



p/s : Aku tak dapat nak kongsi cerita pasal kehidupan di UniKL ISE untuk semester 1 kerana gambar tidak bersama aku. Bosanlah entri tu kalau tak ada gambar. Keke. Jadi, untuk pos entri pasal tu kena tunggu 2 minggu lagi lah :P





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Eyka said... BALAS

sabo jeee laaa~ rinduu shag tauu!! huhu..:(

<3 hug

emieysandra said... BALAS

suke lagu2 abam bruno mars ni, ehehe~

Cheritera Chenta said... BALAS

yeeaaaayyy~ shag da kembali..

selamat berblogging kmbali shag.. =)

M Fizan said... BALAS

x suka bruno mars..haha

singgah follow dri blogger malaysia..
feel free to follow me back

nfahk said... BALAS

shag! dah tag dikau join kontest.. jommmmm
http://nfahkjoinedyourcontest.blogspot.com/2011/05/contest-i-love-my-self.html

najihah sahami said... BALAS

shag..siapakah yang dirindui tu?erkk...

bunga said... BALAS

adakah rindukan bunga..ahhahaah...(tiba2 rasa nak poyo)..

♕ Mr.IX ♂ said... BALAS

layan lagu ni...

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot