27 November 2010

Blog Pilihan Malaysia!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam pagi Sabtu, pembaca!

Sekarang tengah berlangsungnya undian untuk Blog Pilihan Malaysia. Eh, aku tidak di senarai. Tapi, ramai bloggers yang aku kenal tertenggek tersenarai kat situ. Jadi, aku sebagai seorang blogger dan kawan mereka, haruslah mengundi. Hehe.

Taip BPMNama Blogger Kesayangan Anda dan hantar ke 11122. Kalau percaya lah!

Kalau nak mengundi jugak, korang boleh ke sini : BPM-Undian Peringkat Pertama.

Err, kepada kawan kawan aku yang tersenarai [terlalu ramai untuk di nyatakan di sini], aku hanya mampu undi seorang daripada korang untuk kategori yang korang di calonkan. Jangan terasa hati ye ;)

Oh, ya. Undian Peringkat Pertama ni hanya bukak sampai jam 8 pagi, 30 November ni sahaja. Jadi cepat lah p mengundi. Tak ada had umur. Kiki :P

Jom kita mengundi!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Anonymous said... BALAS

dah undi!!!
hehehe

hamzah ian said... BALAS

fuhyooo.. ada gak gua dlm tu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Lelaki Ini : Nanti ada peringkat kedua, undi lagi. Hehe :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@hamzah ian : Aah! Good Luck, Bro ;)

♥ Teacher Nonoi ♥ said... BALAS

Perghhh tu semua blogger famous tu.. hihi

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n0n0i♥a'n'l : Harus! Nama pun Blog Pilihan Malaysia. Haha :DD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot