02 November 2010

Live dari ARL Powerbowl, Alamanda.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Pagi sekali lagi pembaca!

Hari ni aku teman mama p Alamanda. Mama bawak budak sekolah p Bowling Tournament. Budak budak sekolah Putrajaya yang terlibat hari ini semua ponteng sekolah. Ni nak p buat aduan kat Kementerian Pelajaran. Naik kementerian terus tu. Kau ingat kau sape nak buat aduan kat kementerian. Haiyak.

Hari ini budak perempuan lawan. Esok budak laki. Jadi, esok adik lelaki kesayangan aku lawan. Hari ini dia datang sia sia. Ponteng kelas! Hmph. Nak kena buat aduan kat abah ni. Tak adillah, dulu aku sekolah tade pulak buat bowling tournament waktu sekolah. Tak de chan nak ponteng sekolah. Ohh sangat cemburu!!

Budak budak yang main, aku tengok tiada sape yang ada bakat. Yang dorang boleh pergi jauh dalam acara sukan boling ni. Waktu aku dulu, bukan main ramai persaingan. Naik tensen aku. Sekarang, jatuhan pin semua bawah 100. Sedih nya aku tengok. Lingkuplah sukan Putrajaya lepas ni.


Eh eh. Ni baru perempuan. Esok lelaki.Tak sabar nak tengok lah!! Heyy. Bukan nak menggatal ye. Dorg sume bawah umur. Mentah sangat. Not my taste. Hikhik. Tapi, Bowler Assistant dia ada yang comel. Pekerja baru. Semalam, dia dah kena buli dengan aku. Hoho. Aku memang suka buli pekerja baru kat bowling centre Alam. Kantoi!

Okay lah. Tade ape aku nak cakap kan lagi kat sini. Aku chow dulu lah. Bye!!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot