30 November 2010

Award : Interesting Blog Award #2



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Selasa, pembaca!

Semalam, dengan rasminya aku serah kan anugerah pengikut ke 57-126 kepada 69 bloggers bertuah. Ada yang dah ambil, dan telah aku terjah belog mereka. Yang belum ambil tu, sila ambil ye. Aku buat entri melekat untuk sepuluh hari je. Tetapi, anugerah boleh di tuntut bila bila masa sahaja ;)

Hari ini, aku dapat anugerah dari Zati dan Lappy. Anugerah Belog Menarik atau nama sebenar beliau, Interesting Blog Award. Hehe. Jom usha award's banner.


Seperti biasa, tiada yang percuma di dunia ni. Termasuk lah anugerah belog ni. Hehe. Ayuh terjah soalan yang aku perlu jawab ;)
  1. Zati dan Lappy di mata anda :

    Belog Zati dan Lappy aku rasa dah chun habis! Mula kenal belog beliau dari belog Aiz Batu Campur sebab Zati ada tempah header kat situ. Kaler pink yang boleh melembutkan hati mana mana mamat termasuk aku. Eh, aku bukan mamat dan juga bukan lesbo yang macam tu ye. Err, lagi. Belog Zati dan Lappy ni senang nak load. Tak ada masalah aku terjah belog dia tiap hari. Cuma satu masalah aku kat situ. Nak jerit tak boleh. Sebab, kotak jerit dia perlu aku log in ke Facebook. Untuk makluman korang sekali lagi, AKU DAH TAK GUNA FACEBOOK.

  2. Nama belog anda dan kenapa letak nama itu?


    Nama belog aku, Nothing is true, everything is permitted! Aku rasa ini adalah pepatah Mak Salih. Aku jumpa bila aku dok main main soalan dengan Pak Cik Google. Aku tertarik dengan pepatah ni. Maksud yang aku paham kat sini ialah; tak semua yang di perkatakan adalah benar sama sekali tetapi, apa yang telah di tetapkan akan berlaku jua.

  3. URL belog anda dan dari mana datangnya idea itu?


    URL aku : http://shagcomot.blogspot.com/. Datang nya dari otak geliga kawan baik Plurk aku, Siti Aminah Ismail. Aku malas nak pikir sendiri.

  4. Apakah kaedah dalam penulisan belog anda?

    Err, mungkin bebas! Aku pegang dengan kata kata, I can't share what I don't have! [nama belog aku yang lama] Jadi, apa yang aku tahu, aku akan kongsi di sini. Penggunaan bahasa pulak adalah Bahasa Melayu hampir 99% dengan ejaan yang penuh.

  5. Apakah perasaan anda bila tengok belog orang cantik dan menarik sedangkan belog anda tidak ?

    Tergamam! Terpikir, rajin dia cantik kan belog beliau. Kagum dengan ke-kretip-an yang blogger tu miliki. Lepas tu korek rahsia dia. Muahaha :D


  6. Bilakan belog anda di wujudkan ?


    Pada 21 Oktober 2010. Kiranya, baru masuk sebulan seminggu dan dua hari belog aku ni. Woah! Mudanya kau! Kiki

  7. Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi pengikut belog anda ?

    Orang yang pertama tahu aku tak pasti. Tapi, rasanya Haniff Zaid, pengikut pertama belog aku ni. Aku ada buat entri khas untuk dia sebagai pengikut pertama : Terjah Followers : Pengikut Pertama aku!




Nombor lapan aku padamkan. Sebab, aku dah pernah bagi kat beberapa bloggers waktu aku dapat anugerah ni kali pertama.  Ohh. untuk pengetahuan korang, ini kali kedua aku dapat anugerah ini. Dulu dah dapat sekali; Interesting Blog Award #1. Kiki. Tapi, kalau ada followers baru aku nak award ni, boleh lah ambil ye. Jangan segan silu pulak ;)



Benarkah belog aku menarik? Mungkin di mata anda ye. Di mata aku, masih banyak yang perlu aku tuntut ilmu dengan otai.


Terima lah cintaku Kasih, Zati dan Lappy!! Sebab, kasi anugerah ni kat belog ni ye :D




bising : ada lagi satu anugerah aku dapat. sat gi aku kemas kan.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

@cik_ezati said... BALAS

thanx sudi buat untuk kali kedua hik =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@zati: Youre most welcome, dear ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot