16 November 2010

Selamat Bercuti Sekolah | Salam Aidil Adha.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Selasa, pembaca!

Aku baru teringat hari ini hari Selasa. Yang bermakna esok, Raya Aidil Adha. Dan, hari terakhir persekolahan. Apa lagi? Boleh buat parti buih malam ni. Buang tebiat apa?

Bagi budak budak sekolah, sakan lah dorang melompat kegembiraan. Hari ini hari terakhir persekolahan dorang. Paling best, balik awal dari biasa. Argh. Betapa aku rindu zaman sekolah menengah aku. Indah. Tak pedulikan pandangan orang lain. Buat hal sendiri sambil gembirakan semua orang. Tak ada masalah.

Eh, orang ada tak kalendar cuti cuti sekolah? Aku tak ada. Tapi, dalam otak aku banyak pelan nak bercuti sakan. Haha. Macam lah sebelum aku busy bekerja atau belajar. Hmph. Peduli pulak aku. Aku nak pergi Genting Highlands yang dah lama gila aku tak terjah. Aku nak pergi Sunway Lagoon, nak tengok orang separuh bogel main mainan baru yg aku belum smepat teroka. Aku nak pergi Zoo Negara, Taman Rama-rama, Taman Burung [eh yeke nama dia?].

Tu baru list tempat kat Kuala Lumpur. Panjang lagi senarai aku sebenar nya. Muahaha.


Esok Raya Aidil Adha. Apa menu korang untuk esok? Aku mungkin masak rendang kegemaran keluarga. Lepas tu, beli lemang kat Bangi. Haha. Cukup lah untuk 7 orang dalam keluarga aku makan.

Esok ada kedai bukak tak? Nak p lepak lah. Bosan kalau duduk rumah je. Hari pertama Raya Puasa pun kitorang gerak KL lepak, tak kan Raya Haji nak duduk rumah pulak? Mendap aku. Esok mungkin terjah Alamanda, lokasi terdekat. Kalau tak ada kedai bukak, ikut tangan Abah lah pusing stereng ke mana. Hiks.

Jadi, apa pelan korang untuk cuti sekolah pulak? Raya esok, apa menu? Jom lah share. Hiks ;)

Akhir kata, Selamat Bercuti Sekolah dan Salam Aidil Adha, pembaca!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot