10 November 2010

Sehari berapa kali korang mandi?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam sekali lagi, pembaca!

Tajuk entri kali ni adalah, berapa kali korang mandi dalam sehari? Saja nak tahu. Sebab, aku mandi tiap minit. Okay, ini nampak sangat tipu! Aku mandi setiap dua jam.

Kalau boleh aku nak mandi setiap 30 minit. Panas gila kot dunia sekarang ni. Haa, ni baru panas dunia belum akhirat. Tapi, akhirat lain kira lah. Dah tahu memang panas kalau tak buat apa apa waktu hidup kat dunia ni. Ni, dunia panas sangat apa kes? Aku dah cakap dari dulu lagi, jaga pokok pokok. Sebab tu dulu aku tak nak ambil SPM. Tak nak pokok di tebang hanya kerana aku nak ambil SPM.

Sekarang nak salah kan siapa? Ruam ruam penuh kat badan aku. Kalau nak sapu krim ruam, mahu tiap hari aku kena ambil ubat baru dekat klinik.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot