09 November 2010

Tiga puluh dua saat, lamakah?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Tadi, aku p klinik bukan kerajaan dan bukan juga prebet tapi klinik online! Aku p klinik bukan apa. Nak timbang berat badan aku belog aku.

Bukan apa. Nak jugak tahu berapa lama selalunya belog aku tu ambil masa nak tayang badan nya pada orang yang sanggup singgah nak intai intai. Hiks. Lepas aku cek dengan Doktor tak ada kelayakan, aku dapati belog ambil masa 32 saat untuk solek cantik cantik sebelum muncul depan mata tetamu.

Nak tanya, 32 saat tu lama ke tak?
Kalau korang nak jugak jumpa Doktor tu, boleh lah ke SINI.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Hizami Li said... BALAS

wah.
okay ah tu.
XD
tak sampai setengah jam.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim..
Haha. Melampau tu sampai setengah jam. Memang terus banned lah belog tu :P

Diri Sendiri ; said... BALAS

aku lagi lama. 47 saat. hahahaha. styleeeee.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nurul Amira; : Aku nak kena edit header. Nak kasi laju lagi load :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot