07 November 2010

Kesan main boling bawah MSN.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012


Malam, pembaca!

Boling! Pantang sebut boling kat rumah aku ni, karang Abah cakap, 'Haa. Jom!' Tak pepasal ajak p Alamanda, nak main boling. Haiyak.

Aku mula berboling, di perhujung tahun 2005. Suma salah Abah yang tetiba satu hari bawak balik bola boling second-hand dari mana tah. Terus ajak p Alamanda. Time tu, Alamanda baru ada pusat boling. Aku mula main pakai bola 10. Mengikut pada umur dan saiz badan, memang kelakar kalau main bola 10 je. Tak macho beb! Hiks. Tak berapa lama aku main boling, abah beli bola untuk aku. Kaler pink! Tetiba terasa jambu di situ. Haha.

Awal tahun 2006, kat ARL Powerbowl tu ada buat tournament untuk masuk Kelab Boling MSN Putrajaya. Aku pun mencuba nasib, bersama adik adik aku yang dua ketul lagi, Baby dan Boboy. Ktorang bertiga dapat masuk. Yeehaa. Tapi, aku hanya dapat join dorang kejap je sebab aku berhenti konon nya sebab nak fokus study untuk SPM. Tiap malam teman adik aku jugak kat Alamanda prektis boling. Haila.

Perubahan aku bila masuk Kelab Boling MSN Putrajaya tu, dari berat bola hanya 10lbs, aku tukar bola 14lbs. Dari straight ball ke hook. Dari tade crush, terus ada ramai crushes. Muahaha.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot