23 November 2010

Terima Kasih Cik Dni ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam Selasa pembaca!

Aku ni baru balik dari Alamanda. Main boling sat. Aktiviti kebiasaan bila ada duit dan masa. Aku sentiasa ada masa, cuma duit je tak selalu ada. Hikhik. Okay, entri ini bukan pasal aku main boling ke apa. Tapi, entri khas untuk Cik Dni.

Kan aku ada cakap aku bertuah untuk memenangi GA yang di anjurkan Cik Dni. Tak ingat? Boleh ke sini : Keputusan GA Kecantikan #4.

Hadiah tu dah selamat sampai ke rumah aku. Abah yang tengok peti surat. Abah cakap, 'Fuyoh! Kakak dapat surat dari Kelantan.' Aku pelik lah jugak, sapa lah dari Kelantan pos surat untuk aku. Bila tenung surat tu sampai dah nak terbakar pikir lama, baru ingat. Mungkin dari Dni. Hikhik.

Aku dapat satu paket Figure Up. Tak tahu apa rasa sebab, tak berani nak cuba malam ni. Kiki. Apa apa pun. Terima lah cintaku Kasih, Dni !!

bising : abah sudi jadi model aku kot. kiki.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot