02 November 2010

Giveaways : Give Away Kecantikan #4



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah hari, pembaca!

Kali ni ada lagi GA. Aku di tagged oleh Cik Lin. Nak tahu pasal Syarat dan peraturan boleh ke kaunter pertanyaan blog Tuan Penganjur, Ardini Humaira di SINI.

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 7 November 2010 tepat pada jam 11 malam. Ulang taipan. 11 malam, 7 November 2010 ye, anak anak!

Mari memeriahkan lagi majlis kontes ini. Hadiah best woo! ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Unknown said... BALAS

gud luck

waa...lawa header!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

Alinac :
Thanks! Simple je header tu. Tak pandai nak edit lebih lebih. Main kaler je ;Pp

ardinihumaira said... BALAS

salam...

terimakasih kerana sudi menyertai giveawaykecantikan #4 tajaan Suffah Beauty SHop...
semoga bertuah ya!
Goodluck ^__^

regards
~dni

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

Dni :
Kasih di terima dear. Haha. Terima Kasih! Harap sangat bertuah. Hiks :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot