27 November 2010

Teluk Batik | Cameron Highlands.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam tengah malam, pembaca!

Haa, entri tadi aku ada cakap pasal aku p jejalan sakan kat Perak ni. Jom aku buat entri satu untuk itu. Kiki :P

Pagi pagi buta, dengan semangatnya aku bangun even aku tak cukup tidur pun. Malam tu, langsir buat hal. Haiyak. Skip itu cerita. Lepas bersarapan, kitorang gerak ke Teluk Batik. Dekat je dengan Lumut. Ini kali kedau aku jejak ke situ. Pertama sekali, aku p dengan budak kolej.


Best kot situ. Tak ramai orang. Dan, agak bersih lah dari PD. Aku suka! Tapi, aku tak mandi sebab, aku malas nak mandi dengan berserkup kat kepala. Kulit kepala aku ni sensetip. Takut kang, naik kelemumur banyak. Ohh tidak!

Tapi, di sebabkan desakan Abah untuk aku teman adik adik manja aku naik Banana Boat, habis basah aku! Men~ Aku tak bawak spear baju langsung kot. Dah kena beli baju baru! Seluar, aku pakai jeans yang basah tu sebab seluar situ mahal dan buruk! Tudung pulak, sah sah tak ada jual kat situ. Jadi, aku balut kepala ala Dato Siti Nurhaliza kejap. Muahaha :D

Aku nak naik Banana Boat sekali lagi!


Lepas tu, balik ke Batu Gajah. Makan tengah hari dan salin baju. Gerak pulak ke Cameron Highlands. Pergh~ Sampai kat atas dah dekat pukul 5. Kedai banyak nak tutup dah. Benci nya kena beli belah dalam keadaan kelam kabut. Benci!

Dan, yang paling sedih. Gambar sikit. Jadi, aku tayang gambar yang terbaik jela. Err, terbaik ke? Lantak. Ohh, sebelum tu. Kitorang sampai rumah dah jam 9 malam =.=





bising : esok balik Kupang, Kedah pulak.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot