11 November 2010

Budak budak 12 tahun, sila berdebar sekarang!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Salam pepagi buta, pembaca!

Ohoi. Aku tak boleh tidur. Tak mengantuk, mata tak penat, badan tak lenguh. Aku dah on off laptop aku dekat 4 kali. Off bila terasa macam nak tidur. Bila dah off, aku tak boleh tidur jadi on balik. Bila jadi macam tu, baik aku post entri kejap.

Ni nak cerita. Esok keputusan UPSR akan keluar. Budak budak 12 tahun, sila berdebar debar sekarang! Berapa E korang dapat? Kalau tak dapat, Alhamdulillah. Berapa A akan korang peroleh? Kalau tak ada jangan terlampau bersedih. Baru UPSR. Ada 2 lagi peperiksaan besar, PMR dan SPM. Nanti, baru lah korang belajar betul betul.

Untuk pengetahuan korang, bukan budak budak je berdebar. Orang tua kepada bebudak tu pun berdebar sakan. Lagi lagi cikgu cikgu sekolah rendah. Takut ada pelajar tak lulus matapelajaran yang mereka ajarkan. Mahu kena tibai dengan Guru Besar kepala nanti. Mak aku salah seorangnya. Cuak sungguh tunggu esok, sampai tak tidur lagi ni haa.

Moga semua lulus dengan cemerlang. Amin!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

yebbit + . + said... BALAS

ehehehe. good luckk tuk adeq2 upsr. tibe2 wishh kt cni.. huuuu. ;))

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@yebbit .
Haha. Tak kesah lah mana mana nak wish. Hiks ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot