10 November 2010

Kontes : Teka Handphone apa saya beli?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Aku nak war warkan satu kontes yang aku masuk. Nama kontes tu aku dah tulis di tajuk entri. Kontes ini di anjurkan oleh Masmurni. Kontes bakal tamat pada 12 November tepat jam 8 malam.

Kalau korang nak masuk jugak, bolehlah ke SINI.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

masmurni said... BALAS

tq coz joined contest n ye...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@masmurni
Ure Welcome dear. Harap betul lah apa yang Shag teka. Hiks ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot