07 November 2010

Nickname aku adalah nickname kucing jua.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



UPDATE 23 April 2012

Sekali lagi, salam malam Ahad, pembaca!

Terajin lah pulak aku nak kemaskini belog aku hari ni. Saja nak share cerita. Biarpun tak ada sebarang komen pasal entri entri aku.

Tadi, dok membalas blogwalking, aku terjah satu belog ni. Bloggerman! Time aku nak jerit kat kotak jerit milik dia, aku ternampak kucing comel dalam entri sebelah kotak jerit tu. Aku baca lah kejap entri dia tu. Sambil baca, sambil taip jeritan aku kat kotak jerit. Sat gi, jeritan aku berbunyi, 'Alolo. Comel lah Shaggy! Men. My name! Ejaan je lain. Hiks. Me Shagy. Patu kontot kan jadi Shag'. Haiyak.

Nak baca lebih lanjut pasal entri dia tu, mai lah terjah sini, Inilah temanku di waktu boring boring.

Aku cilok dari belog dia.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot