11 November 2010

Terjah Followers : Pengikut Pertama aku!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam pagi Khamis, pembaca!

Mulai hari ini aku akan review seorang demi seorang pengikut aku di belog aku ni. Tak kisah lah dia tu tak selalu singgah ke, tak pernah komen ke. Janji dia dah jadi pengikut aku. Kena lah aku hargai. Bukan?

Meh aku kenalkan kepada pengikut aku yang pertama! Nama dia, errr, Haniff Zahid. Ohh, Aneppp~ Betul ke nama Anep ni? Lupa lah. Hakhak :P Okay, teruskan. Umur dia, tua dari aku beberapa bulan. Jadi sebetulnya, aku perlu panggil dia Abang uhuk Bro Anep. Hiks.


Anep ni, ada belog tapi dah lama gila di tinggalkan bersawang. Macam retak tunggu terbelah je. Aku kenal Anep ni dari Plurk. Social Network yang aku pernah review kat sini. tak ingat, meh baca SINI. Nak kenal dengan dia, kenalah ada Plurk dulu. Baru boleh jalan operasi seterusnya. Moga berjaya ye ;)

Anep ohh Anep. Nak duit!! Nak makan kat warung Pak Keni Rojes Ruster. Hehe.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot