11 March 2011

Aku nak tinggalkan dunia lalu pergi ke Pluto. Selamat Tinggal semua!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Assalamualaikum, sayam ku semua!

Pertama sekali. Aku nak betulkan tajuk entri. Bukan nak tinggalkan dunia tetapi tinggalkan bumi. Maaf atas kesilapan jari aku buat tu.

Wahhh~ Sangat menakutkan bila tengok berita pasal Jepun di telan air tu! Wargh~ Aku bersyukur aku tak berada di Jepun waktu kejadian gempa bumi sekaligus membawa kepada tsunami berskala besar tu. Alhamdulillah.

Tapi, bila baca lagi berita tu. Berkemungkinan besar Malaysia pun akan terkena tempiasnya. Korang pasti dah tahu kan berita tu. Sebab, aku tengok ramai je pos entri pasal tu. Aku je lambat. Uhuk.

Jadi, dengan ini aku nak ucapkan selamat tinggal semua sayam ku!

Aku nak pergi ke Pluto. Penerbangan aku ke sana, sejurus lepas aku pos entri ini. Jadi, memang korang takkan berkesempatan nak ikut aku sekali lah. Haha. Jahat tak aku? Selamat tinggal korang semua!


Sepatutnya, kita bersyukur dan terus berdoa atas kejadian yang berlaku di Jepun tu. Dan, bukannya menjadikannya suatu jenaka. Ambillah iktibar. Itu amaran dari Allah. Mari lah kita sama sama muhasabah diri. Kiamat makin hampir.

Uhuk. Tersedak.



Psst. Aku tetiba jatuh hati kat SAYAM ini. Terima kasih kepada SAYAM ini yang kenalkan kami. Ehek.



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

30 comments:

:: Zanna :: said... BALAS

btol tu ... jgn lah jd bahan gurauan berita mcm ni..InsayaAllah semua rakyat malaysia di japun selamat

Terkini : Gempa Bumi di Jepun

Tok Esah said... BALAS

g lah shag!! tata

huhuhu, shag weh, kenapa suka lagu sayam??

what are words!!! my feveret song tu!!

adibah said... BALAS

pluto bukan dh xwujud ke???
hmmm~

gigiAriEma said... BALAS

lar.. shag dah pergi dah la ni? mpai ati tggal gigi kan.. hehe

amalia izzati said... BALAS

knp pluto? haha :)

Woofer Storm said... BALAS

jht benar tak ajak sekaki,..tak nak sayam la.ermmmm

ardinihumaira said... BALAS

kalo dni nak ajak g marikh mau tak? ngehehehe lariksssss

echah mashuri said... BALAS

sayam!ade tiket lebih x?nk ikuttt..huhuhuh

Aretikz said... BALAS

ish3x~ ni pergi sendiri jak? kecewa beta.. haha..

miss nailofar... said... BALAS

harhar...
g la pluto nun sane...
jgan blik2 bumi lagi ea..
pengkianat bumi..
heheh:p

Woofer Storm said... BALAS

aik,jauh benar perg tu smpi malas nak update^^

bunga said... BALAS

ada tiket lebih x tuk bunga..nak ikut..haha..

Woofer Storm said... BALAS

lama sngt pulak pergi tak kembali tu..ermmmmm nak sayam,amik ni..heheee

http://www.wooferstorm.com/2011/03/asleenda-1st-giveaway.html

muas said... BALAS

U know shag why I love to read every ur entry? Because muas bleh release tensen!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : AMIN! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Tok Esah : Suka sebab cerita sebalik lagu tu. Sangat cintanya lelaki tu pada perempuan tu even perempuan tu punya otak dah rosak ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@adibah : Err, dia terkeluar dari orbit je. Mungkin ada lagi. Haha. Nt Shag cari :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gigiAriEma : Alaaa~ Pergi kejap je :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@amalia izzati : Itu yang kononnya jauh dari Bumi ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Dah tak cukup ruang lah sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Tak nak. Panas sebab dekat dengan matahari ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@echah mashuri : Tak ada. Dia ada tiket utk satu orang je ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Esok esok Shag bawak Atik sekali ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miss nailofar... : Kakakakaka. Alaa~ Nak pergi kejap je pom ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Ada benda jadi lah sayam ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Tak ada sayam. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Kekeke. Okeng sayam!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@muas: Seriously sayam?

Woofer Storm said... BALAS

asik suma pngggil sym ni,jeles tau...
mencik3..hahaaaa

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Kakaka. Ramai gila madu Achie sayam :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot