16 November 2010

Giveaways Result : Give Away Kecantikan #4



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam tengah malam, pembaca!


Aku nak kongsi sikit kegembiraan dengan korang! Sikit sudah. Haha.

Aku pernah pertaruhkan tuah aku dalam satu GA yang di anjurkan oleh Cik Dni. Ianya GA Kecantikan ke-4. Dan kerana niat ku bukan untuk menang semata mata, aku berjaya menempah tempat di antara 10 bloggers yang bertuah.

Aku sudah email kepada Dni semua yang di perlukan beliau pada hari yang sama keputusan di umumkan. Semangat tak semangatlah aku kan. Haha. Tapi, sampai sekarang aku tak dapat berita dari Dni. Tak tahulah sama ada email aku sampai ke tidak. Takut jugak tak sampai. Woah!

Sebab, dulu pernah jadi. Aku menang, tapi aku tak dapat apa apa. Penganjur pun hilangkan diri. Tak harap pun dia bagi. Tapi, kalau ada masalah sepatutnya di beritahu. Kan?

Kepada pemenang bertuah yang lain, TAHNIAH!!




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

ardinihumaira said... BALAS

dear!
sorry lewat jawab pertanyaan. dni amat jarang tengok shoutbox. seminggu sekali je kot... serius. kalau ada pertanyaan, boleh meialkan direct ke email tau... dni dah semak email tapu ur email dni belum dapat lagi dear :) daripada 10 orang, 3 je yang emailkan alamat. heee... dni ingat ramai tak mahu hadiah. :p


nanti emailkan dni ke amni_shiro@yahoo.com tau. tahniah! ^___^

Nurul Amira; said... BALAS

tahniahhhhhh !

she jirah said... BALAS

wah, tahniah2.
kongsi hadiah boleh??
huhu :)

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@ardinihumaira : Shag dah dua kali email kat Dni. Haha. Sape lah yg tak nak hadiah kan? Hihi.

Thanks Dni n___n

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@Nurul Amira; : Thanks Dude!!

♥ Roshazzy Shag ♥ said... BALAS

@she jirah : Haa. Boleh boleh. Nanti Shag kongsi kat belog untuk tatapan semua pembaca. Hik :P Thanks, Hijrah.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot