28 October 2010

JOM PARKING KAT BLOG BEN ASHAARI



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Petang pembaca!

Tajuk entri tak boleh belah! Jom parking kat blog Ben Ashaari. Sape Ben Ashaari? Entah! Aku pun tak kenal. Tapi yang pasti, dia adalah seorang blogger yang tegar dan popular! Tengok pada pengikut beliau, dah hampir mencecah 3700 orang. Wow! Aku? baru berapa belas. Jauh ketinggalan.

Hari ini, En Ben Ashaari ada buat pengumuman bahawa beliau akan buka satu bloglist baru untuk blogger macam aku. Yang terasa diri nya baru belajar merangkak. Err, walaupun dah boleh berlari dalam realiti, tapi dalam blog aku tak berapa merangkak pun tak lepas lagi! Hmph.

Bagi korang yang nak join bloglist En Ben Ashaari, meh lah kelik SINI untuk tahu syarat dan peraturan nya. Cepat buat! Tengah malam ni En Ben tutup bloglist beliau.

Bye!



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot