03 May 2012

Birthday Giveaway by Amna.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)








Shag Yahaya sedang menaip~


Aku nak promote satu GA yang sedang berlangsung ni - Birthday GA oleh Amna dan adik beradik. Terdapat lebih dari 31 hadiah untuk di rebut. Malas aku nak kira jumlah sebetulnya. Tapi, ada 31 orang yang menaja event ni. Cayalah ! Meh aku kasi link -



Tarikh tutup adalah pada 29 Julai 2012 tepat jam 8 malam. Jadi, apa tunggu lagi ? P join lekas :D



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

0 comments:

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot