09 May 2012

Jason Mraz Live in Malaysia - Details.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Pengumuman penting buat mereka di penggemar artis Jason Mraz. Dia akan buat konsert kat Malaysia bulan depan. Mungkin penggila Jason Mraz dah tau lama pasal berita ni. Tapi, buat yang tak tahu, meh aku kasi sikit maklumat pasal konsert ni.

  • Artis : Jason Mraz
  • Tarikh : 19 Jun 2012 (Selasa)
  • Masa : 1800 (Pagar bukak), 1900 (Konsert bermula)
  • Lokasi : Stadium Merdeka, KL
  • Tiket : Akan diberitahu kemudian (ADK)
  • Kaunter : ADK

Pelik aku. Sebab, lokasi lain semua dah lama mula jual tiket. Even, negara yang tarikh konsertnya lambat dari Malaysia. Hmph~ Pape pun, ada update pasal Jason Mraz aku akan update kat sini ;)


4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

17 comments:

Iffah Afeefah said... BALAS

xnk la jmpe die

nk retis korea hehe

Selendang Merah said... BALAS

best gak lagu2 dia nie..^^

Mr Iqbal Abdullah said... BALAS

birokrasi malaysia lambat approve kot....

tiefazatie said... BALAS

wah..best2..hee

Azhafizah[フィザ] said... BALAS

sukalah kan peminat Jason mraz

Woofer Storm said... BALAS

nak layan maher zain,tapi harga mahal sangat..

slmt malam shag..moga baik2 hendaknya,,amin3

schaze zainn said... BALAS

just suka dgr lagu jek..hihi

nonton konsert mungkin tak ;p

p/s: ai nak kene jimat2 =D

CikUna said... BALAS

hehe... sape tu ?? tak kenal pun.. hahaha kejamnye tak tau..

Rafflesia™ said... BALAS

suke die ni.. best kot lagu-lagu die...

ehhh suke lagu die.. -.- hihihi

Si Matatajam said... BALAS

Alamak tak kenal la... Ketinggalan kah daku?

shafiq said... BALAS

jason mraz .. ooOOOoo jason mraz .. hehe ..

FEDO said... BALAS

hehe.. jauh nya,,, seberang lautan.. erm.. apa pun pada yang pergi tu, selamat berhibur. jangan lupa share nanti ye...hihi

CIK TOM said... BALAS

ciktom suka dgr lagu jason mraz ni..tp stakat lg je la..tuannya xminat pun..hehe

Woofer Storm said... BALAS

anda bila nak buat konsert?eeee

CekbOlat-bOlat said... BALAS

dlu je minat jason mraz.. ekekeke

Myra Jay said... BALAS

Lagu apa yg femes dia nyanyi ek?

MJ tak kenal dia..huhuuu

Princess Angel said... BALAS

singgah & follow..

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot