14 May 2012

Cerita Lalat dan Aku.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Penting. Ini adalah cite lawak tapi bukan ciptaan semata mata. Ianya kisah lawak yang berlaku pada hari Rabu lepas bersamaan dengan 9 Mei 2012. Okay, cara aku taip ni dah tak macam cite lawak, tapi drama Melayu di RTM. Hehe.


Cite nye gini~


Malam Rabu tu, lepas makan malam aku teguk air adik aku yang dah tinggal sikit. Air milo ais yang di bancuh untuk diri dia sendiri je. Ceit. Tinggal sisa baru aku dapat teguk. Ceit lagi.


Lepas teguk dengan laju nya, aku dapat rasa ada benda ala ala jeli keras dalam mulut aku. Tak bergerak. Jadi, aku memang anggap benda tu adalah jeli ye. Dengan rakus nya aku gigit gigit. Dah ingat jeli kan. Selalunya makan jeli, aku memang suka gigit gigit kasi hancur baru telan.


Sekali haa~ Ada rasa lain macam dalam mulut aku lepas aku gigit gigit 'jeli' tu. Aku luah lan 'jeli' tu. Amik kau, Jemah. Lalat kau gigit gigit tadi. Lalat yang kau sangka 'jeli' tadi ! Amik kau, Jemah. Amik !


Yuks~ Geli Mak Jemah oi anak anak ! Rasa lalat tu, tak dapat nak di nyatakan bagaimana. Cuba lah rasa sendiri yok :D



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

7 comments:

Cik Ummi said... BALAS

ewwwwwwwwww....
beraninya sayam ni wat stunt !
Leh masuk fear factor neyh!

kekekekke

Princess Shin said... BALAS

anda ditag

http://blogprincessshin.blogspot.com/2012/05/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

Selendang Merah said... BALAS

apa nie..tergigit lalat? boleh cte rasa dia sedap? hehehe

Anonymous said... BALAS

padan muka..lain kali tamak lagi ye..hehee slmt mlm awk..

achie

cik_zetty said... BALAS

sedapnye dia kunyah jeli kihkihkih XD

Anonymous said... BALAS

alamak! sama la ni....bru tergigit lalat dlm air milo yg tinggal ckit....adoiii wawawawaa

Anonymous said... BALAS

alamak! sama la ni....bru tergigit lalat dlm air milo yg tinggal ckit....adoiii wawawawaa

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot