04 May 2012

Selangkah ke alam perkahwinan.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Wohooo~ Selangkah ke alam perkahwinan. Wee. Tajuk dop menahan lah kan ! Saja mengundang~


Nampak gambo kat atas ? Nampak dop ? Dop nampak, dop lama lagi lettew~ Haha. Aku baru bukak akaun ASB petang tadi. Okay, dah tua baru nak bukak kan. Itu pun nak kecoh kan. Poyo kan aku ni kan. Lol lol.


Waktu buat akaun ASB ni, akak Pos Malaysia tu tanya aku wat gapo bukak akaun ASB nim. Uhuk~ Tahu lah dah tua, baru nak buat. Tok sah lah tanya pasai pa. Kan aku dah jawab - 'Kumpul duit kahwin'. Tercengang pulak dia dengar. Haha. Duit kahwin pun boleh lah~


Aku harap aku dop korek duit dari tabung ni lah. Boleh lah buat modal nak kahwin nanti. keke :P


4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Edy Zaidi said... BALAS

dah lama xmenabung kat asb

Iffah Afeefah said... BALAS

br kua duit. bgus mse terdesak

lurun namzar said... BALAS

amalan menabung utk masa dpn.
blanja kawen zmn skrg pn dh meningkat brganda2.

♕ Mr.IX ♂ said... BALAS

leh wat utk kawin, utk umah, utk terdesak nanti....hehe
tgh pikir2 gak nk bukak akaun ke x ni

Azhafizah[フィザ] said... BALAS

persiapan tu penting..^__^

CikUna said... BALAS

tadah air sebelum hujan kan sayam.. lalala lari~

Pupel Liyana said... BALAS

sila menabung. nak kawen vanyak pakai duit huwa.. pupel jadi bankrup dihari perkhawinan

Miz Winky said... BALAS

kawin nnt jgn lpe jemput siti ek sayam ku..:)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot