15 May 2012

Peringatan buat lelaki Muslim !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Malas nak komen panjang. Korang hanya perlu kelik gambar tu kasi besar supaya korang dapat baca apa yang cuba di sampaikan dalam gambar tersebut. Asyik menembak aurat wanita, meh aku sedas pasal aurat lelaki yok.


Ini entri nasihat, jangan nak kondem aku pulak~ Marilah sama sama kita menjaga aurat masing masing, baik lelaki mahupun wanita :D



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Iffah Afeefah said... BALAS

Bkn waktu solat je kene jage

Woofer Storm said... BALAS

terima kasih awk atas peringatan berguna..

#kami pun tak lepas dari melakukan kesalahan..terima ksih shag sekali lagi..slmt mlm~

miss no right said... BALAS

kekadang diorang pakai baju pendek sgt. sampai jadi cenggitu masa solat.

Hafizah Zainal Abidin said... BALAS

PERCARIAN SPONSOR RANDOM GA BY CIK FIE TELAH BERMULA SEKARANG (!) Baca !!
http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/pencarian-sponsor-random-giveaway-by.html

Solehah Shamsuddin said... BALAS

Solehah BW sini ye.Senyum-senyum selalu.tq utk info ni.ye aurat mmg perlu dijaga

Azhafizah[フィザ] said... BALAS

moga peringatan ini di ambil oleh kaum kaum adam.^__^

CIK TOM said... BALAS

bagus entry ni..biasa kalau bab aurat je mesti tunding jari kat org perempuan..sdgkan ada juga had2 aurat kaum lelaki..

fatin amalina husna said... BALAS

kann..tp baguslar untuk kesedaran kita semua..^^

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot