17 June 2011

Aku pun dapat Doodle gak weh! Kredit kepada Zati and Lappy ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Kau cilok doodle aku, siaplah!
Kredit kepada Zati and Lappy sayam~

Assalamualaikum, sayam ku semua!


Baru baru ni, aku rasa lah, aku dapat satu doodle comel. Dapat percuma je haa. Tu pun sebab jari gatal gatal komen kat satu entri kawan tu yang tayang doodle comel comel. Sebelum ni tak gatal pulak jari aku mintak yang bukan bukan. Grr~

Nak doodle satu Zati sayam! Hekhek :P

Bila ada sayam, siapa tak cair dengan aku. Kan? Lagi lagi bila sayam tu di sokong dengan tanda seru di belakang. Tanda ianya adalah satu arahan berwajib! Lagi lah tak boleh tolak kan permintaan aku ni? Ngehngeh~ Jadi hasil dari ke-tak-maluan aku tu, malam tu dia buatkan satu doodle khas untuk aku. Muahaha.

Bila dah dapat doodle tu aku perap jep. Tak tahu nak buat apa dengan doodle tu~ Itulah. Meminta pandai tak pikir dulu kegunaan. Haha :D

Tapi tadi dah siap satu benda! Aku buat banner baru untuk belog aku. Keke. Moh ler tengok~ Macam comel dan kebudak budakan dan poyo habis!


Okay tak? Macam belog budak budak jadinya haa~



Apa apa pun, terima kasih banyak banyak kat kekasih baru aku, Zati dari Zati and Lappy untuk doodle comel tu! Kalau korang nak, buat muka tebal mintak je dari dia. Ni aku nak mintak lagi. Yang besar punya untuk buat watermark, header dengan footer pulak.

Zati baca kan? Apa lagi~ :P





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

14 comments:

saiazuan said... BALAS

doodle tu pe? blur ~_~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@saiazuan : Nak explain tak reti. Jadi Shag google : Doodling is generally seen as something everyone can do and therefore not really "art". The internet and scrapbooking have caused doodling to come into its own as a legitimate art form.

d_LA said... BALAS

comeyla..dah jd banner lg bertmbh kecomelannya^^

cik_zetty said... BALAS

aaaaa comelnya doodle tu *ehh terpuji pulak*, tapi lagi comel bila dah jadi banner ngeeee :D

*speechlees*, siap buat entry lagi...malu mak noks, malu hahahah >.<

errr yang last tu kan noks, mak tak faham...mata mak agak kabur lalala :P (cukup tak alasan nie)

sissyira said... BALAS

salam


comel...nak juga..heheh

emieysandra said... BALAS

comel!! dlm banner kelip2 lg comel^^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@d_LA: Hakhak. Terima Kasih kepada Zati lah kan sebab hadiahkan doodle yg comel tu :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik_zetty : Eh eh. Orang puji dia, dia puji balik? Hesh. Terima Kasih jela jawapannya kan ;)

Eceh. Malu konon. Blah ah lu~

Nanti Shag hadiahkan Zati spek besar nak? :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Mintak kat Zati lah kak Syira ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Hehe. Jasa dari Zati comel ;)

Syat0za Zai said... BALAS

buatkan utk zai!! :D comel ;D

Pupel Liyana said... BALAS

ala comel la. jeles!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za Zai : Erk.


Gulp.


Bye~ :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pupel Liyana : Tak mo lah jeles jeles :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot