10 June 2011

Keputusan peperiksaan semester pertama peringkat Ijazah Shag Yahaya #2.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Assalamualaikum, sayam ku semua!

Hari tu aku ada cakap nak kongsi kan keputusan untuk semester pertama aku di peringkat ijazah ni. Meh meh aku kongsi sini. Tak ada lah hebat mana. Tapi, agak berbaloi dengan usaha aku yang bagaikan tiada sepenjang sem lepas. Haha :D

Tengok lah. Taraaa~
Kelik untuk tumbesaran tumor mata !
Kyahahahaha :D


3.22 ~ ~

Muahaha. Alhamdulillah. Ini membuatkan aku berkobar kobar nak belajar lebih tekun. Hmph. Sem ni semua subjek membaca. Grr~ Boleh entah aku nak masuk senarai dekan? Dah lah tak suka baca sebab tu sem lepas agak teruk. Miahaha.

Korang ada tip tip tak macam mana nak ingat semua benda yang kita belajar jadi tak payah nak baca bila nak periksa habis sem?



Psssst. Jangan bagi tahu Mama dengan Abah aku tau pasal keputusan ni. Mampus dorang ambil hantar aku pergi sekolah setiap hari. Takut aku melancong kat KL tu~ Keke.





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

20 comments:

Siti Aminah Ismail@Shaari said... BALAS

tahniah laling..
A very good start!
I'm proud of u!
mmuuahhhh..
next sem dean's list ok..
ct doakan mot..:)

Myra Jay said... BALAS

Tahniah Shag, result gempaq tue.. :)

MJ nie student part time result cukup lepas jela..:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Siti Aminah Ismail@Shaari : Hehe. Terima Kasih sayam. Muapp~
Okeh. This sem DL for sure. Kena belajar rajin rajin. Chayok!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Terima Kasih Kak Myra sayam ;)

emieysandra said... BALAS

tahniah shag!! moga makin sukse^^

mush said... BALAS

wahhh hebat..tahniah..

aQi + GenGkey said... BALAS

wooo..
tahniah..:D

Anonymous said... BALAS

perghhh...congrats shag!buat yg lg baik utuk next sem okeh!:)

ecah mashuri

NURUL AINI NORAZMAN said... BALAS

wow,.ok la tuh kan atas 3pointer jgak,.sem akan dtg try utk dekan plak okeyh,.=)))

gudluck!!=p

Bella said... BALAS

hebad la shag !
1st sem da dpat pointer 3 atas ..
jeles .. =.="

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Terima Kasih Emiey. Muap~ AMIN!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@mush: Terima Kasih kak Mush ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aQi GenGkey : Terima Kasih Aqi! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Anonymous : Echah sayam~ Kenapa asik guna anon ni? Konpius Shag. Hehe. Terima Kasih sayam. InsyaAllah akan usaha lebih sem ni ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@NURUL AINI NORAZMAN : BAIK sayam~ Terima Kasih ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Bella : Jangan lah. Tidak hebat mana. Dah janji nak dapat 3.75 ke atas tapi ni je mampu =.=

♥ adibah mazlan ♥ said... BALAS

awak nak share tentang siksaan neraka tu, boleh saja.. share lah, bersama sama kita mengingati

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♥ adibah mazlan ♥ : Terima Kasih sayam ;)

sufiyyah zulkifli said... BALAS

congrats dear! :)
keep it up!
melencong ya?????

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sufiyyah zulkifli : Hehe. Terima Kasih sayam. Muapp~

Yeah. Melencong!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot