22 June 2011

Wordless Wednesday WW2.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Assalamualaikum, sayam ku semua!!








WW1 --> Kelik SINI.

Apa itu WW? --> Kelik SINI.
Link peserta WW minggu ini --> Kelik SINI.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

24 comments:

Syazana Zainn said... BALAS

dah lama tak makan meksi =,="

Syazana Zainn said... BALAS

oppps typo pulak..ekeke

#mekdi

@cik_ezati said... BALAS

iskk sedapnye, belanja zaty satu! hehe :)

enyheartsdiamond said... BALAS

kat kuala nerang takde mekdi :|

laskar pelangi said... BALAS

Pelangi memang HANTU Mekdiiii..=D

esok memang nak pergi bekpes mekdiii=)
yeyeahhhh

Bella said... BALAS

wahhh .. tetibe Bella rase lapar .. denga citer Shag nak belanja Bella ? kankan ? :P

Syakilla kebebeh said... BALAS

dah la saya gila mekdi..adehhhh...
sedapnye..

Anonymous said... BALAS

shag!!!
tak nak buat open komen ke....
untuk name and link shaja....
ell malas nak login blog..haha :P

http://hatibatu.com/blog/

emieysandra said... BALAS

xbape minat mekdi! kepci layan ;)

Unknown said... BALAS

nak satu set siap dengan gelas tu boley? haha

Syat0za Zai said... BALAS

sedapp! :d

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@schaze zainn : Shag baru je tapi dah ngidam balik :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@schaze zainn : Haha. Pulak~ :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik_zetty : Harap maaf~ Komen anda tidak dapat di baca oleh Puan Besar Shag Yahaya. Sila cuba sekali lagi ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@enyheartsdiamond : Uwaa~ Eny bukak lah satu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@laskar pelangi : Yeke? Seminggu berapa kali makan Mekdi? :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Bella : Err, err. Harap maaf. Nombor yang anda dial . . . tutt tutt . . . tutt tutt . . .

:D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miss keila : hehehehe. P lah mekdi esok :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@alienelliz : Yela yela~ Nanti Shag buat ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Shag layan semua! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@syaimz : Dah habis~ hahaha :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za Zai : Kan! :D

mr.oren said... BALAS

malam-malam tgk makanan pulak..aduh2.
sapa la yang nak belanja ni~haish

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.Oren : Err, mmm, suh lah awek belanja! Muahaha :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot