05 March 2012

2 hari 2 malam tak berak~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Sedikit klu untuk destinasi aku ;)




Shag Yahaya sedang menaip~


Tajuk nak geli gelemen. Memang mengundang masalah akan tiada tetamu mungkin bertandang ke entri ni. HAHA. 


Alhamdulillah. Aku selamat pergi ke destinasi yang di tujui semalam dengan selamatnya, dan pulang ke rumah dengan selamat tapi membawa sedikit sebanyak calar, luka yang penuh dengan cerita tersendiri. Jangan ingat gambar dan lagu je ada cerita. Luka, calar dan parut jugak ada ceritanya yang tersendiri. Kan ?


Cerita lengkap pasal destinasi aku semalam, akan aku ceritakan pada esok hari dan hari seterusnya. Aku terpikir tak nak buat keseluruhan cerita dalam satu entri. Aku nak pecah pecah kan. Esok aku mula. Sebab, aku letih yang amat. Baru sampai jam 2230 tadi dengan beban yang lebih 10kg kat belakang badan.


Pasal tajuk entri - 2 hari 2 malam tak berak tu, memang betul lah aku tak berak 2 hari 2 malam dah. Waktu bertolak, aku memang tak boleh nak berak. Macam mana aku teran pun, tak mau jugak. Nasib baik kat destinasi aku tu, perut tak meragam nak berak. Kalau tak, jenuh lah jejaka jejaka nak korek lubang najis untuk aku. LOL~


Tadi, sampai rumah memang aku cari jamban sebab perut aku dah meragam mintak nak buang sisa 2 hari lepas >.<


Entri ini adalah entri paling geli gelemen yang pernah aku pos. Err, agaknya lah !



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

ciksukaberangan said... BALAS

errr. haha. tajuk, pelik2 je. adoyai. mula2 tak nak buka da tadi. tapi taktahu kenapa hati tergerak pulak nak buka entry ni. haha... erm, bestnya .. lawa pula tengok air terjun tu

Cik Angah Humaira said... BALAS

anda di tag: http://giveaway-only.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-by-atirah-hayati.html

Myra Jay said... BALAS

Heheee :)

Perkara normallah tu Shag, tapi jgn sampai sembelit sudah ye :)

..ika itu aku.. said... BALAS

sakit perut tahan gelak sat..toink2
gamble gak kamu ni ye lalim..huhu

tengok waterfall tu jeles ok!!!

syakirah said... BALAS

http://faralalalala.blogspot.com/2012/03/first-giveaway-by-nuruls-blogshop.html

Tag~

CikUna said... BALAS

hehe.. lucu la.. alaaa sama je kita.. Una pun kalau travel tempat2 gini tak de perasaan nak berry2 tu..hoho

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot