29 March 2012

Kelebihan pasang skandal. Kiki ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Curik doodle ni dari SINI ;)

Shag Yahaya sedang menaip~


Tetiba hari ni nak cakap pasal skandal kan. Semua ada skandal ye dok ? Tok sah nak geleng geleng kepala. Macam aku tak kenal kome. Eh, memang aku tak kenal pun senar nye. Kiki.


Idea ni aku terpikir bila aku tengah tunggu skandal aku petang tadi. Ceit. Tunggu skandal cakap macam tunggu boipren. Grr~ Apa barang boipren. Skandal lagi berguna loh. Kenapa aku cakap skandal lagi berguna ? Haa~ Meh meh baca benda yang aku terpikir petang tadi di sebalik cermin mata hitam ala Saloma.


Kelebihan pasang skandal. Jeng jeng jeng~


Satu.
Rasa nya semua tahu kelebihan satu ni. Sebab tu ramai je pasang skandal. Ye dok ? Pasang skandal ni bukan takat boleh pasang satu dua. Boleh pasang banyak mana selagi kau mampu. Aku ? Bersepah sangat sampai aku malas nak layan skandal lama, cari skandal baru ganti dia. Lol lol.


Dua.
Kita boleh pasang skandal banyak sebabnya, kita tak payah nak risau pasal hati dan perasaan skandal skandal tu. Peduli apa. Skandal je pun. Boipren pun di pinggirkan untuk bersama skandal, apa lah sangat setakat tinggalkan skandal untuk bersama skandal yang lain. Ye dok ?


Tiga.
Pernah ke rindu kat skandal ? Aku pernah. Alamak, terkantoi ! Siapa skandal aku tu, sila kembangkan diri korang. Tak sangka kan, dalam skandal skandal pun nak rindu. Tapi, bukan rindu leleh leleh air mata tu. Tapi rindu sebab nak merepek bersama sama. Nak mencarut, nak mengumpat boipren. Aiyok.


Dah lah kot tiga. Sempat tangkap 3 je kat tempat bas Pasar Seni tadi. Lepas tu skandal pun mari, jemput naik bas. Durh durh. Spoil betul ayat - jemput naik bas. Kalau naik Audi TT dah sedap bunyi nye haa. Ahaa. Demand pulop aku ! Skandal je pom kan. Kalau bawak Audi TT tu, baik jadi laki yang halal buat aku je terus.


Gatal ! :D



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

fatin amalina husna said... BALAS

haha..sungguh! x terikat..tapi tular skandal boleh bwak gosip..x best..hak3..

Senorita Ara said... BALAS

dulu time diploma ade je skandal.. masuk degree dah xde skandal.. huhuhu

Syira Qahira said... BALAS

salam'

kawan2 syira ms belajar dulu ramai je ada skandal, snng nak bergerak katanya, betullah tu :) hihi

Mk Syahir said... BALAS

wahh..comel dodol perisa durian tuh =)

Woofer Storm said... BALAS

sampai hati pasang skandal depan mata wa..wa pancung lu baru tau..hehehe

~wa ingat lagi skndal2 wa dulu kala,rindu kenangan itu fren^^

♕ Mr.IX ♂ said... BALAS

jadi nak bgtau yg byk skandal ni playgirl ker?
klu lelaki jgn main2 sgt hal perasaan, kang ada yg kena simbah asid lak....

Pupel Liyana said... BALAS

kita pasang suami je ") cukup lengkap hehe

CikUna said... BALAS

lor.. owh hurmm.. ok thanks ya shang coz bg maksud scandal tu.. eyh tapi baik buat kekasih halal je lor.. macam dangerous you nak scandal ramai2 tu.. iskh tetiba seram..hehe

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot