09 April 2012

Aku tenang dalam kepenatan. Eceh !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Suasana 0800 kat satu lokasi aku lawati.
Aku tenang dalam kepenatan. Eceh !


Shag Yahaya sedang menaip~


Apa kabar korang semua ? Rindu aku dop ? Harus lah tidak kan. Huhu. Sedih nya hati aku. Huhu. Ni nak bawak diri lagi minggu ni. HAHA. Habis lah jam kredit aku dop p jalan jalan je. Aiyop dop tahu.


Lima hari aku hilang. Bukan hilang p mana pun. Ada je kat Malaysia. Cuma hilang dari dunia siber. Seratus persen cinta kuuuu~ Eh eh, hanya untuk muuuu~ Eh, silap channel pulop. Haha. Okay, dop lawok ok. Selama lima hari empat malam dari 4 sampai 8 April aku lenyap dari dunia siber seratus peratus. Err, walaupun 8 April macam aku online je. HAHA.


Aku p mana ? Teka lah sayam. Okay okay. Aku kasi klu sikit - Jelajah Aman Kampus. Cari sendiri lokasi kat mana. Sekarang kan dunia hujung jari ja haa. Apa lagi. Guna kan jari sayam semua yo. Hihi. Nanti aku sambung entri lain. Aku dah tak larat. See you in next entri :D



Sat sat. Awat tajuk lain macam je. Dop sama pun dengan isi. Aiyop. Dop tahu. Kiki.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

3 comments:

Cereal Guy said... BALAS

Terengganu?

najihah sahami said... BALAS

Mish pn dah lama xmengsiberkan dr.huhu

CikUna said... BALAS

ahaaa,, mesti sayam g kat gunung ganang lagi kan ? kan? hehe

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot