11 April 2012

Sarang Haneun Appa, Saengil Chukha Hamnida ♥



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Gambar lama >.<'

Anak Pak Ya sedang menaip~

♥ Saengil chukha hamnida
Saengil chukha hamnida
Sarang haneun Appa
Saengil chukha hamnida . . .

Saengil chukha hamnida
Saengil chukha hamnida
Sarang haneun Appa
Saengil chukha hamnida 


Abah dah tua yay. Abah dah tua yay! HAHA. Abah dah 51 hari ni bersamaan dengan 11 April 2012. Wehooo~ Lagi 5 tahun nak pencen. Aiyok. Dalam 5 tahun tu aku kena kerja. Tak nak abah sara sampai pencen. Kesian Abah kacak aku ni. Hihi.


Moga rezeki Abah di limpah lebih dan rezeki tu semua di berkati Allah. InsyaAllah Amin. Moga Abah sihat sentiasa, Amin Ya Rabbal Alamin.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Pupel Liyana said... BALAS

abah kerja mana ye. abah kita dah 5 tahun pergi. Al fatihah.

Woofer Storm said... BALAS

ada jumpa abah sayam ni kat putrajaya,baru je suh abah belanja kita ,tapi kita malu nak kata..hehee

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot